Hij is af

Klopt, al ik geen kritiek wil post ik niet :D, maar Rubbah ff de laatste ook luisteren ;) is nogal anders

k check um vanavond na mn kappersbezoek, lidmaatschap bij coffeeshops, en vermoedelijk na het roken van een lidmaatschaps element (dus dan klinkt ie sowieso beter :))

Ik kon me al niet voor stellen dat die vorige echt serieus was. Dit klinkt best goed. alhoewel ik nu eigenlijk niet veel van de eerste track hoor, Dat het een paar slagen te snel is vind ik dan weer pure onzin, maar dat is een mening.

Zo "Happy Vibes" is nu "Jill's Theme"

En is opnieuw gemixed met de SCL-1, het nummer blijft even goed, of slecht, maar de mix is nu ECHT heel erg strak. En omdat er een Voyager en Phatty inzitten (bass & lead) is die ook een beetje voor Bob ;)

Hij is echt heeeel erg venga, sunweb; kind met strandbal spelend in de zee, center parks subtropisch zwemparadijs happy family met calippo in de hand-achtig slecht. Zo slecht dat het weer goed is. Mooi werk!;)

En wie is jill?! Is dajje chick?!

Ik mis zo'n lekkere zomerse glijdende Italo lead.....dus hij is nog niet af :-)

1994 is het eerste wat ik dacht en ik kom er maar niet van af..... mis een beetje een verhaal en Danoontje (mijn 2cents natuurlijk) 1994 dus als in kazig :W

@mods, kan er niet een kaasplankje smiley komen? :D

goede vibes gents :D
Italo glij lead? zoals in welke track? ben wel ff benieuwd. kijken of het matched

hmmm... toch weer het zelfde als altijd:
muzikaal vind ik het niets, een veilig zomerplaatje dat op de achtergrond wordt gedraaid.
alleen de mix zit wel heel goed in elkaar

Veilig, lief, simpel, voorspelbaar, cliche e.d. is allemaal goed :okdan:

eerder knuffelbeer dan verloren liefdes gevoelens.
Mooi dat de mix goed door komt.

het klopt niet helemaal dat steeds de vergelijking met de 90s wordt getrokken. Ja, daar doet het aan denken, maar luister eens naar muziek uit die tijd die je bijgebleven is: dat raakt je. Ik heb het al eens eerder gezegd: ga nou eens muziek maken met je piemel. Of met je hart, kunnen ook mooie dingen uit komen :)

goede vibes gents :D
Italo glij lead? zoals in welke track? ben wel ff benieuwd. kijken of het matched

Zoals in Max Him met Lady Fantasy ofzoiets gewoon pielen totdat t erbij past en je een lekker gevoel in je onderbuik krijgt of goosebumps....

Rapie je verdient een eretitel!

royal-blue-king-queen-of-cheese-men-s-tees-short-sleeved_design.png

bij deze!!!

;)

Veilig, lief, simpel, voorspelbaar, cliche e.d. is allemaal goed :okdan:

eerder knuffelbeer dan verloren liefdes gevoelens.

Heel goed. To each their own.

Ik doe het omgekeerde en krijg minder aandacht inderdaad... :P

Ik deel de meningen hierboven, ik vind je tracks (ondanks het feit van "I've heard it somewhere") best leuk.

Back