Weet iemand waar Kaftoeter is?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

renepela

Ouwe rot
Ik heb wat spullen liggen bij forumlid Kaftoeter en heb hem anderhalve maand geleden gemaild naar de status. Helaas blijkt hij hier al heel lang niet ingelogd te zijn en dus heeft hij het pb nooit gelezen. Ook op mail buiten het forum om reageert hij niet.

Weet iemand waar Kaftoeter is? Waarschijnlijk heeft hij het heel druk en reageert hij daarom niet, maar er kan natuurlijk ook wat anders aan de hand zijn.
Weet iemand wat?

Overigens wil ik hier geen thread van maken waarbij Kaftoeter zwart gemaakt wordt of zo. Ik heb altijd goed contact met hem gehad en ga ervan uit dat er nu een goede reden is dat hij niet bereikt kan worden.

Niemand hier op het forum die forumlid Kaftoeter kent en weet waar hij uithangt? Hij heeft nog twee MS-20 filters van me en ik zou het toch wel fijn vinden als ik een teken van leven kreeg van hem.

Ik vind alleen een twitter account, misschien eens via die weg proberen? Al heeft hij daar ook al heel lang niet gepost, het vermeld wel zijn echte naam.

http://twitter.com/#!/kaftoeter

Z'n echte naam had ik al, want ik heb mijn MS-20 filter naar hem opgestuurd.
Naam en adres zijn me dus bekend, hoewel het adres zijn werkadres blijkt te zijn.
Ik zou dus nog kunnen proberen hem via zijn werk te bereiken, maar vooralsnog wil ik het eerst even op deze manier proberen. Ik val liever geen werkgever lastig met mijn zoektocht naar Kaftoeter.

Ik heb dus ook een (gmail) email adres van hem, maar daar reageert hij niet op. Twitter had ik ook al geprobeerd.
In ieder geval bedankt voor het meedenken. Ik hoopte hier iemand te vinden die hem persoonlijk kent en misschien weet wat er aan de hand is.

Ik ben ook op zoek naar kaftoeter

Ik ben ook op zoek naar kaftoeter

Michel kavsek is zijn naam en hij heeft van mij nog een peavey transfex pro 112 gitaarversterker. Ik zou dus ook zeer graag weten waar hij uithangt. Op telefoon wordt niet gereageerd.
Wie weet hoe ik hem kan bereiken?

alweer ?.....pfff
nou maar hopen dat het loos alarm is,
succes jongens, hou ons op de hoogte, ook als het allemaal goed is gekomen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back