Adele - Rolling In The Deep (Raphie Grooves RemiXXX0

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heel erg lekker dit. Alleen de vocal klinkt een beetje 'dun' op een of andere manier.

ik vind hem prima, niet spectaculair, maar zeker te draaien. denk dat je nog flink wat handjes in de lucht krijgt...

Je leent identiteit van iemand anders... Daar leunt je hele track op. Die identiteit maak je nog es kapot zodat het bij jouw identiteitsloze stukje past. Het was 13 ih dozijn en dat is t nog steeds. Geen enkele reden voor deze muziek om te bestaan. Waar de FUCK is de muziek? Er is nog nooit 1 aanleiding geweest waardoor ik denk dat je muziek maakt omdat het je passie is... Waar de FUCK is de muziek? Plastic schone schijn keeping up the appearances drek.

WAAR EN WIE IS RAPHIE

:)

Kil en attack :D

Prachtig stukje poëzie, I like it, nog niet zo bekeken....fuuuuck. Aan mensen zoals fjoesz heb je wat aan respect :halleluja

:D

Bij raph moet je altijd superbot en direct zijn, anders lult ie zich er te makkelijk uit

Jullie lezen niet goed!… dit nummer is specifiek voor de doelgroep 'vrouwen die mee bleren' geschreven.. Niet omdat hij het zelf zo vet vind..

Dit is gewoon een transitieplaatje.. Dus graag graag het nummer daarnaar beoordelen…

Laatst gewijzigd:
Ja, heb 'm alweer een paar keer geluisterd.. Wat me opvalt is dat sommige gebruikte accoorden, de melodie van Adele wat vervlakken. Iets te recht toe recht aan, ofzo.. Ik heb er geen verstand van hoor!

die vocals moeten gewoon naar voren.
Ze zijn te droog. Experimenteren met wat verb.

Post eens wat versies en we halen er de beste uit.

Ik bedoel dus, dat er meer akkoorden mogelijk zijn behalve grondtoon, terts en quint? Die zingt zij wel en hoor je minder in de synths terug. Ach, ik weet ook niet hoe ik het precies moet uitleggen.. :S

op je wenken bediend, vocal wat aangepast en wat meer verb, file in eerste post is geupdate
tevens vocal als sidechain trigger gebruikt om het ondersneeuwen i.d.d. te voorkomen

vwalaaaaa, veeel beter :)

damn, ik ga dit nog een vette track vinden

Nee nog niet gevraagd, maar kan hem als ik helemaal 100% tevreden ben wel eens aanbieden.
tevens is v5 er nu, nog wat schoonheidsfoutjes weg

op je wenken bediend, vocal wat aangepast en wat meer verb, file in eerste post is geupdate
tevens vocal als sidechain trigger gebruikt om het ondersneeuwen i.d.d. te voorkomen

Behoorlijk opgeknapt nu, niks meer aan doen. Perfect bruikbaar voor een mixset oid.

Jullie lezen niet goed!… dit nummer is specifiek voor de doelgroep 'vrouwen die mee bleren' geschreven.. Niet omdat hij het zelf zo vet vind..

Dit is gewoon een transitieplaatje.. Dus graag graag het nummer daarnaar beoordelen…

Waarom de FUCK zou je iets maken wat je zelf niet vet vindt en wat de FUCK is een transitieplaatje.. Iets wat je tussendoor draait als je naar iets anders toe gaat?
Wat ongelooflijk FUCKING triest droevig moeten dat soort partijtjes zijn. Dit nummer is helemaal niet voor die doelgroep gewchreven. T was een nikszeggend groefje en daar is een vocal bij geplakt. Intentieloze plastic simpele zielen boerendisco drek met nul komma nul toegevoegde waarde. Ik snap t gewoon niet. Al die tijd, al die gear... En er zulke charismaloze dingen mee doen. Wat zonde! Aan een plaatje willen voldoen ipv maken wat er in je donder zit. Stop je ziel nou s in de muziek ipv dat je m er steeds uit haalt

Zo, dat was t plasje van vandaag :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back