Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stelletje azijnpiss....
Hoe kazig de track ook is, hij is wel 538 waardig, en misschien wel juist daarom ook.
@Bami,
hoeveel redenen wil je hebben?
- hij's nog geen dag oud
- samples niet gecleared
- niet uitgebracht
- niet geplugd
Niet altijd vragen naar de bekende weg...
maar furious5, Bami, Brz, Fjoesz, jullie kunnen samen wel een Raphie bash posse beginnen.
...ook dat deze track nooit op 538 te vinden zal zijn.

Dus, het maakt je eigenlijk allemaal niet uit wat wij zeggen, maar verder mogen we alleen wat positiefs zeggen anders moeten we doorlopen. Zeggen we wel wat negatiefs dan wordt je boos.Wat zijn juliie toch lekker negatief. Als ik niet beter wist zou ik bijna denken dat er een aantal gewoon lekker flink jaloers zijn of zo.
Niet lullen maar poetsen, ik ben lekker bezig, post, zeur niet over 538. Bami probeert ff lekker subtiel z'n punt te maken, ik speel ff lekker mee, krijgt niet wat hij horen wil en spuugt het dan maar vol eruit Furious5 mag weer ff lekker eroverheen piemelen.
Gasten, van mij mogen jullie alles, dat weet je, maar als het niet niet aanstaat, hoef je hier niet te posten. Jekan het topic ook gewoon overslaan, het blijft een keuze natuurlijk, net zo als voor mij het delen van m'n projectjes.
maar furious5, Bami, Brz, Fjoesz, jullie kunnen samen wel een Raphie bash posse beginnen.
Of maak gezamelijk een lekker Raphie zeiktopic, blijf ik daar weg, kunnen jullie daar lekker elkaar onder de gordel kietelen...... Again, mij maak je de piss niet lauw

heerlijk dit :-)
De pot en een stelletje ketels...
Weet je wat, uiteindelijk verdraagt niemand hier een grijntje negatieve kritiek, zo ver is het gekomen. Allemaal fragiele egotrippers die uiteraard geen stap verder komen omdat ze geen kritiek ter harte durven nemen zolang die kritiek niet gepaard gaat met het nodige geslijm. (de "opbouwende factor" wordt dat zo mooi genoemd)
Man man man, ik log me uit.
van plaatjes maken word je sowieso niet rijk, plaatjes draaien daarentegen hebben ze me verteld. Dat kan je toch wel Bass?ik wou dat ik gepolijst trance zou kunnen maken als raphie, er zijn meerdere radiozenders die het uitzenden en in de top 100 komt ook veel dance voor en er zijn veel trancefeesten dus er is een grote markt voor dus kan je er goed geld mee verdienen.... alleen ja ik kan geen trance maken dus ook geen geld ermee verdienen