Buenos Aires is inderdaad andere koek, Rosario is niet zo heel spannend ondanks dat het een stad van bijna één miljoen mensen is, maar ik denk dat het ook wel weer wat beter bij me past. En nog steeds genoeg te beleven, iets bruisender dan Eindhoven in ieder geval
Ik ben wel met een cursus Spaans bezig, maar het blijft lastig natuurlijk om een nieuwe taal te leren na je jeugd, hoewel het Spaans me niet tegen valt. Ik probeer altijd iedere dag even een stukje in de krant te lezen, dat gaat best aardig al. Ook leuk om te zien hoe ze in Zuid-Amerika tegen sommige dingen aan kijken, ik vond het bijvoorbeeld vrij onverwacht dat 30/32 Amerikaanse landen voor legalisatie van drugs zijn.
Afijn, ik ga denk ik beginnen met het omstekkeren van Nederlandse stekkerdozen, en misschien dat sommige synths met zo'n standaard stroomkabel heel makkelijk van een Argentijnse variant voorzien kunnen worden. Adapters daar kan ik niks aan veranderen.
Ik ben het meest bang voor het feit dat ik (nog) te weinig Spaans spreek, en dat ik in het begin heel erg afhankelijk ben van mijn vriendin en de kring om haar heen. En het blijft natuurlijk altijd een gok, hoe goed je je ook voorbereidt. Maar aan de andere kant lijken sommige dingen ook beter bij mij te passen dan de Nederlandse manier van denken.