Je modulaire setup - Foto's ! -

Thanks! Heeft mijn pa even wat tijd aan besteed, gebeitst. Ben er zelf ook erg blij mee, is dus inclusief deksel.
LAB: Ik wacht nog op het frontje van Grayscale. Ik had gedacht dat de ledjes wel makkelijk door dit materiaal scheen, zal ook vast zonder het papiertje, maar heb dan toch liever de Grayscale, dat de gaten voor de ledjes uitgesneden zijn.

Mijn nieuwe verslaving.. :D

DSC01020.jpg

DSC01019.jpg

:okdan:

Wow, wat is dat voor test apparatuur ? merk/type?

Signal Rigger, Type MarcMarc uit 1987.
Voor uitgebreide info
http://marcmarc.home.xs4all.nl/ele/signrig/

Wat Egres schijft over de prijs van de verf is een inside-joke uit een discussie van enkele jaren geleden op dit forum. Die discussie geen we niet opnieuw beginnen he Egres?

Ik vond het leuk om die foto hier te posten ter ondersteuning van anderen lieden de net zo als ik van kleurtjes houden. Daar zijn nu eenmaal twee kampen in.

Grt,

Marc

Daar zijn al die UBM's naar toe. Hoe sluit je die eigenlijk aan? Ik heb er ook net ééntje gekocht, maar moet nog een kabel zien te vinden om er jack-kabels op aan te sluiten.

Daar zijn al die UBM's naar toe. Hoe sluit je die eigenlijk aan? Ik heb er ook net ééntje gekocht, maar moet nog een kabel zien te vinden om er jack-kabels op aan te sluiten.

Je moet ff een jack naar banaan adapter maken 2x
Tip signaal en de andere de ground.

Back