Je modulaire setup - Foto's ! -

Beatstep of USB lampje kan ook gevoed worden

image_114119.jpg

Last edited by a moderator:
leuk, varigate 8+ , zit ik ook al een tijdje over te twijfelen, maar de komende Nerdseq houd me een beetje tegen.

En daar is de nieuwe situatie:
2017_02_05_00_04_25.jpg

Superblij mee! Bedankt Arjan van mdlrcase :)

Erg leuk die varigate8, superveel mogelijkheden maar alles zit hooguit 1 niveautje diep en is heel logish opgezet. (kies mute en selecteer je tracks die je wil muten, kies PW en je kan de pulselengte instellen (per stap!) etc)

Mooie kast , mooie verzameling modules ook , ik twijfel nog tussen de varigate8 of de metropolis. geen geld voor beide helaas.

Is een video ook goed? Ik heb een eigen koffer gemaakt. 4 x 126HP <3. Hij weegt 15 kilo!

Ik ben misschien beetje bevooroordeeld omdat ik de vari net nieuw heb maar ik zou niet lang twijfelen :)
16steps vs 8steps
2v/oct tracks vs 1
8 gate tracks vs 1
Live inspelen van triggers, probability, muten van tracks...

De vergelijking zo even op een rij maakt het makkelijker thanks !

Krijg je niet onwijs last van je rug/nek zo fristi?

Normaal zit ik gewoon aan tafel. Ik heb hele grote ramen, dus voor het filmen was het handig om in het zonlicht te zitten. :)

Hieronder een foto van mijn koffertje. De leegte in de onderste rij is gereserveerd voor een Ornaments+Crimes die ik ga maken. Waarmee ik ga de bovenste leegte wil/moet vullen weet ik nog niet.

Ik weet dat ik weinig sequencers heb. Maar vaak sequence ik met mijn Beatstep Pro of gewoon met Ableton + Yarns.

YBMMhBa.jpg

Vet juist, ik ga het forum is ff afstruinen naar filmpjes. Meer videos :)!

In deze video kan je zien hoe ik ontbijt eet terwijl mijn modular met zichzelf speelt.

Back