Je modulaire setup - Foto's ! -

Cool! Die sheep ziet er vet uit :)

Hier bijna het -eerste- rackje vol:
IMG_7260.JPG - Click image for larger version  Name:	IMG_7260.JPG Views:	1 Size:	94,5 KB ID:	3647172

Hm.....bovenstaande foto bracht mij op het idee om mijn MX-200 onder te brengen in mijn modulaire hoek.
Hij staat al een tijdje niets te doen, maar op deze manier krijgt hij een tweede leven in mijn hok.

Mooi!
Ik ben nu ook mijn System-500 aan het aanvullen met de nieuwe modules, maar twijfel nog erg over de 510.
Wat is voor jou de reden geweest er een aan te schaffen?

Derde oscillator derde filter en derde vca met een low en een high output. Soms is meer beter. 8)
en je kunt met 1 kabeltje al gebruiken door de normalisatie. En dat is soms ook wel handig.

8855F93F-BE38-4934-A382-060F37688767.jpeg

Eindelijk vol. Dankzij een vriendelijk forumlid :okdan: de tweede phaser chorus flanger lfo gate delay module.
Voor stereo effecten zoals dimension D en de biphase. Nu wachten op de derde serie.

Ik heb de Mutable Shelves toegevoegd en ben in afwachting van de Grayscale Permutation/Variant modules.
Voor mijn verjaardag kreeg ik Doepfer A-198 Ribbon controller.

Op Kickstarter zag ik een interessant project: Tunnels.
https://www.kickstarter.com/project...er?ref=nav_search&result=project&term=tunnels

Een flexibel system van multiples dat ik erg aantrekkelijk vind.
Heb er op ingetekend, dus nu maar hopen dat het slaagt.

ik ga niets meer uitwisselen nu. zo moet het maar blijven. toch weer een wmd multimode vca teruggekocht, en de laatste 6hp's gevuld met de penrose quantizer. (waar ik nog wel wat vragen over heb, want die krijg ik niet 100% goed gekalibreerd. denk ik.

het is toch meer een verbos synthesizer geworden, met wat ondersteunende modules en effecten, dan een echt eurorack systeem dat alle kanten opgaat. ik realiseer me dat ik zo niet optimaal gebruik maak van wat alle merken te bieden hebben, maar ik vind het wel veel mooier zo. bovendien blijf je bezig met kopen, als je verderop gaat kijken,

Click image for larger version  Name:	1olie.jpg Views:	1 Size:	105,7 KB ID:	3653054

Laatst gewijzigd:
Voor de penrose heb ik de firmware moeten aanpassen, omdat deze anders niet over meerdere octaven te calibreren is.
Ging om een vrij kleine aanpassing (ergens een 'maal 1,1' er bij). Ik kan eens uitzoeken wat dit precies was.

bedankt. ik ga eens lezen. geen idee of ik zoiets kan. ik heb m gebouwd gekocht. en ik kom er bijna, maar net niet dus.

bedankt! tot nu krijg ik read error, ook met vol volume. ik ga het straks nog eens proberen.

Volgens mij heb ik het toen met m'n telefoon geprobeerd te uploaden, en uiteindelijk een mixertje tussen gezet om er genoeg gain op te zetten tot de upload slaagde.

hee, met een beetje proberen, na een paar keer gelukt om de firmware te upgraden. opnieuw gekalibreerd en nu klopt het echt heel behoorlijk. bedankt !
daarmee is dus de laatste module ook zeker van z'n plek in de case.
voorlopig.
:okdan::okdan:

Back