Waarschijnlijk bestaat het niet maar ik wil graag een duur toestel eerst uitproberen alvorens ik het koop. En met uitproberen bedoel ik niet een uurtje in de muziekwinkel wat zitten "klooien", maar effectief het toestel mee naar huis nemen om het een week of twee te kunnen gebruiken.
Bestaan er winkels die een dergelijke service hebben?
Ik wil niet duizenden euros uitgeven om dan vast te stellen dat hetgeen ik gekocht heb niet dat is wat ik wilde hebben. Ik wil er bijvoorbeeld gerust een huurprijs voor betalen die dan later van de verkoopprijs wordt afgehouden als ik besluit het toestel te kopen.
Het retourbeleid van de meeste winkels laat dit niet echt toe omdat het toestel dan al gebruikt is.
Bestaan er winkels die een dergelijke service hebben?
Ik wil niet duizenden euros uitgeven om dan vast te stellen dat hetgeen ik gekocht heb niet dat is wat ik wilde hebben. Ik wil er bijvoorbeeld gerust een huurprijs voor betalen die dan later van de verkoopprijs wordt afgehouden als ik besluit het toestel te kopen.
Het retourbeleid van de meeste winkels laat dit niet echt toe omdat het toestel dan al gebruikt is.