Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

.
Origineel geplaatst door bounce
Je zal straks wel minimaal een G5 nodig hebben om een beetje normaal met OSX te kunnen werken![]()

Origineel geplaatst door fuse
Volgens mij ben je achter de feiten aan het lopen als je nu nog een Mac koopt met OS9 erop.
Spaar dan evt wat door voor een zwaardere bak die OSX welk trekt. Want volgens bij wordt er alles voor OSX ontwikkeld en nog mondjesmaat voor OS9.
Volgens mij ben je achter de feiten aan het lopen als je nu nog een Mac koopt met OS9 erop.
Spaar dan evt wat door voor een zwaardere bak die OSX welk trekt. Want volgens bij wordt er alles voor OSX ontwikkeld en nog mondjesmaat voor OS9.
Trouwens op die foto kun je wel vaagjes 3 interne fans in de kast zien. Lijkt me dat hij nogal veel koeling nodig heeft. Hopelijk dat die fans wat stil zijn
Maar op tweakers.net staat een leuke thread en dat die snelheid van dat nieuwe bakkie best wel meevalt en er weer eens slim gegoocheld is met cijfertjes. Typisch amerikaans natuurlijk.

PC-fanaten krijgen het moeilijker

Origineel geplaatst door Mike-E
Bij de weg: Ik lees net dat de goedkoopste versie van de drie (low, mid, high) in Nederland "slechts" ?2260,- gaat kosten.
Op de Apple site las ik dat ie in de US $1995,- kost.
Nou, dan gaan we effe tellen en dan kom ik tot de conclusie dat de G5 instapper meer dan ?500,- (!) goedkoper is in de US.
Als je hem daar haalt heb je dus mooi een gratis vliegticket![]()
Origineel geplaatst door Svart Rose
Aantal fan's... jezus... moet dat? M'n PC heeft er 3 (incl voeding), en amakt een zacht zoemend geluid. Laten we hopen dat deze Mac ook zo stil is. De binnenkant ziet er interessant uit. Ik zou graag dat soort dingen willen ontwerpen!