Waarom houden (sommige) mensen van Hollandse 'hits' ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Ojee
En dit probleem is natuurlijk veel groter, in Duitsland is er schlager, in Frankrijk euh, weet ik niet,
En, zijn er ook westerse landen die dit soort ahum, 'cultuur', niet hebben en, waarom dan niet?

Haha, ja ik weet de doelgroep wel, maar dan snap ik het nog steeds niet.. :D

Ik voorzie dat dit binnen vrij korte tijd mis gaat.. :D

Stomme vraag?

Een 'waarom' is nooit een stomme vraag als je het antwoord niet weet.

Leg jij dan eens uit waarom jij het zulke leuke muziek vind. :D

Stomme vraag?

Een 'waarom' is nooit een stomme vraag als je het antwoord niet weet.

Leg jij dan eens uit waarom jij het zulke leuke muziek vind. :D

Nou dan kan me verstand op nul, de handen in de lucht en ben ik heel gelukkig met me geblondeerde toupetje want iedereen is zo blij en dronken dus ik ook! :D

Kijk, nu gaan we de goeie kant op!

En, hoe kom dát dan?

Dat is er met de paplepel in gegoten....gewoonweg je reinste indoctrinatie...ik had geen keus.....ik moest mee naar Andre, Koos en nu weet ik niet beter.....ik wordt er ook erg sentimenteel van.....vooral dat nummer over die Vlieger...een echt tranendal.....

Ik heb hier een brief...=(

Kijk, nu gaan we de goeie kant op!

En, hoe kom dát dan? :D

Geeeeeen idee! Smaak heb je of heb je niet! :D

Ik geef dus aan dat het mijn smaak niet is, en dus niet per definitie dat ik het kut muziek vind.

Overigens zijn er prima nederlandstalige bands hoor.

Ik denk dat wij als muzikanten/liefhebbers niet zoveel hebben met simpele melodieen en simpele meezing teksten.
Ik hou zelf van muziek met wat "diepere" teksten, teksten die gaan over serieuze onderwerpen (bijv Amused to Death van Roger Waters).

Ieder zo zijn eigen smaak!

Het is per definitie kutmuziek toch...
Of moeten we daar OOK AL over discussieren?
Ik krijg altijd een beetje een PVV-smaakje van die hollandse hitjesdrek

Het is per definitie kutmuziek toch...
Of moeten we daar OOK AL over discussieren?
Ik krijg altijd een beetje een PVV-smaakje van die hollandse hitjesdrek

Mag ik van u een patatje met PVV saus? Klinkt t zelfde als Joppie saus....

Ik heb hier een brief...=(

Een afscheidsbrief? :(
Is het zo erg met die shit nederlandstalige jankzooi? =(
Niet doen man! :stupid
Sla een andere weg in. Ga eens luisteren naar niet-nederlandstalige (of duitstalge -behalve Rammstein, Einstürzende Neubauten en consorten- muziek) die niet 'zwijmel' is. Dus ook Celine Dion etc overslaan graag. Er is zoveel wél goede hoogwaardige muziek op deze planeet te horen. :halleluja

Een afscheidsbrief? :(
Is het zo erg met die shit nederlandstalige jankzooi? =(
Niet doen man! :stupid
Sla een andere weg in. Ga eens luisteren naar niet-nederlandstalige (of duitstalge -behalve Rammstein, Einstürzende Neubauten en consorten- muziek) die niet 'zwijmel' is. Dus ook Celine Dion etc overslaan graag. Er is zoveel wél goede hoogwaardige muziek op deze planeet te horen. :halleluja

Beste Arno, ik neem de boel in de zeik....het enige wat ik hier aan Nederlandstalig heb in me collectie is Boudewijn de Groot en dan het liefst het oude werk uit de jaren '60/'70....Koos en consorten kunnen van mij gestolen worden....Hazes trek ik ook niet......Sommige dingen van Blof en Borsato trek ik nog net.....maar als we richting Frans Duits enzo gaan mag je me gewoon neerknallen.....:)

Mijn opmerkingen waren dus licht cynisch....:geslaagd:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back