Welk baspedaal is dit ?

sintfriekje

Ingeburgerd
Wie weet welk baspedaal dit is ? En wat voor een aansluiting gebruikt dit pedaal?

Dank voor het lezen

Attachments

• welkpedaalisdit?.jpg
    welkpedaalisdit?.jpg
    86 KB · Bekeken: 129
Doet allemaal erg "keyboard" aan.
Dus het kunsthof uiterlijk , het ontbreken van enig mogelijkheid om een midikanaal in te stellen , of wat extern in te stellen.
Ook de connector doet hieraan denken.
Deze gaat gelijk in dat orgel via een matrix , en dan via een eigen soort van connector.
Vele keyboard /orgel bouwers hadden zo iets.

Dus mijn gedachten gaat naar een baspedaal voor een keyboard/ orgel.
[ maar ik kan het ook totaal mis hebben ] ;)

Zitten er nog meer aansluitingen op de achterkant ?

voorbeeldje

gibson%20bass-226613004777565570.jpg

Hoi,
Dank voor je reactie. Er bevinden zich geen aansluitingen op de achterzijde. Het lijkt me een board van een keyboard, maar welke....
Hij stond in een berging op mijn werk. Ik hoopte er nog iets mee te kunnen :-(

Hill of ik zouden er best veel mee kunnen. Maar wij hanteren ook redelijk vaak een soldeerbout :D

Het heeft contacten, dus er is van alles mee te maken. Schroef het ding eens open, wellicht kan je er niets leuks mee maken met een simpele Doepfer midi module.. dan is ie ineens midi en kan je er vrij veel mee!

ziet er nogal Italiaans uit... duidelijk een baspedaal voor een orgeltje, Elka of een van die low-budget merken

is dit de connector?
BassPedals2.jpg

Laatst gewijzigd:
connector ligt er toch bovenop? 6-polige din plug:

6pintrainer.jpg

Een elka is het zeker niet [ ik ken alle elka basspedal varianten] ;)

Wat misschien nog wel mogelijk is , is dat er toch nog midi uitgestuurd word door dat kabeltje.
En dan maar op 1 kanaal.
Bij sommige apparaten word er door dat middelste pennetje van de din stekker namelijk de spanning verzorgd.
Maar om dat te controleren moet je toch dat ding openmaken en wat kennis van zaken hebben.
[En dan maar hopen dat dit bij jou pedals ook zo is]

Wow. Bedankt allemaal. Daar mijn kennis van dit soort zaken niet zo ver gaat, moet het pedaal maar naar zijn laatste rustplaats ;-)

Wow. Bedankt allemaal. Daar mijn kennis van dit soort zaken niet zo ver gaat, moet het pedaal maar naar zijn laatste rustplaats ;-)

Laatste rustplaats ?
Je bedoelt zeker "marktplaats" ....... ;)
Er is zeker wel interesse voor, hier op het forum door een eventuele diy'er

Nee, ik bedoelde 'rustplaats' .

Mocht er iemand interesse hebben, pm me dan even. Af te halen regio 070-079

Back