Heb ik altijd jammer gevonden, dat er steeds minder geexperimenteerd werd. Tot ik op een gegeven moment echt begon te balen van al die eenheidsworst en een beetje ben afgehaakt. Jammer, want in het begin was ik echt heel erg enthousiast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heyy, bedankt man! Wou ik eigenlijk al heel lang weten!De eerste track is Robert Armani - Armani Tracks pt 2!
Robert Armani - Armani Tracks Part Two
Interessant topic trouwens, leuk om al die oude anekdotes te lezen.. Ik vraag me wel eens af wat voor productie techniek Acardipane erop nahield in zijn gloriedagen. Die Cold Rush/LOST platen waren zoals ie zelf ooit schreef écht "Music for huge space arena's", hoe deed ie dat in godsnaam.. Die kicks e.d.
Program 1 - MF Skulls
Hier een stukje PCP live in de Energiehal 93. Heb die tijd helaas niet bewust mee mogen maken maar kan me enigsinds in de tijdsgeest verplaatsen, moet een overweldiginde tijd zijn geweest zeg![]()
Tegekke plaat is dat!
Als ik nu oude hardcore tracks 90-94 terug luister vind ik toch wel merendeels die Sci-Fi tracks leuk
Je kunt in die oude platen goed horen dat iedereen er in die tijd flink op los experimenteerde. Ook heel veel shit zit er tussen maar dat vond ik vroeger ook al, van de 100 platen geluisterd bij sdh records nam ik er hooguit 10 mee naar huis
En ja 2006 of nu, alles klinkt echt hetzelde tegenwoordig........
Ik heb dit weekend ook weer alles analoog aangesloten
Dus géén external Instruments meer in Cubase, geen VST(i) meer, maar werken met de outboard synths analoog aangesloten op de mengtafel met pedaaltjes en compressie waar nodig en gewoon muziek maken, niet meer nadenken over DAWs workflow, de laatste kunstjes die erin moeten etc etc. Gewoon 8 bakken voor je neus en 24 schuiven en daar moet je het maar mee doen werkt héėl bevrijdend. kan het iedereen aanraden. Natuurlijk kan ik nog steeds alle sporen als WAV opnemen om er daarna in m'n DAW mee los te gaan, maar wil ook graag weer doen wat ik vroeger deed.

Heb ik altijd jammer gevonden, dat er steeds minder geexperimenteerd werd. Tot ik op een gegeven moment echt begon te balen van al die eenheidsworst en een beetje ben afgehaakt. Jammer, want in het begin was ik echt heel erg enthousiast
Bwa, ik heb dat ook wel,Dat had ik dus met trance, in het begin erg enthousiast. Totdat Armin van Buuren met zn Armada er eenheidsworst van maakte...
Tja, als je exclusief mainstream tracks beluisterd vind je wel veel van hetzelfde.
Er word zeker nog geexperimenteerd in mijn mening.
Dat had ik dus met trance, in het begin erg enthousiast. Totdat Armin van Buuren met zn Armada er eenheidsworst van maakte...
Ik ben een jaar of zes toch wel afgehaakt omdat het wéér allemaal op elkaar begon te lijken. De mooiste tijd was toen gabber "dood" was, kreeg je ineens de goede tijd van Promo en Endymion, Hellfish en Producer en Franse producers die ineens doorbraken naar een groter publiek hier, Armageddon Project, al dat spul op de nieuwe reeks Thunderdome CD's. Terror populair en inventief.
Ik hoor er niks meer van. Alleen maar platgedrukte fantasieloze meuk uit een computer.