Soundcloud krijgt een nieuw jasje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Snelkookbami

Sidechain everything!
Aangezien het gros hier op synthforum ook soundcloud gebruikt, wil ik even meedelen dat soundcloud er anders uit gaat zien. Het ziet er naar uit dat het timeline-achtig wordt a la facebook. Hieronder twee screenshots. Zijn er andere mensen die ook een invite hebben en wat meer hebben uitgezocht?

13zxttf.png
2up8ln4.png

Op het eerste zicht dezelfde interface als oud. Enkel wat nieuwe toepassingen qua lay-out.

idd mooier wel

Hierover dus: Heef iemand een idee hoe je binnen een track kunt skippen? Als ik dat op de manier van de oude SoundCloud doe, kan ik alleen maar een comment invoeren.

Ik kan er niet echt aan wennen........vind het juist erg onoverzichtelijk. Zal binnenkort wel een alternatief opduiken als ik het zo hoor van mensen om me heen.

Ik vind de oude ook fijner, kan je trouwens nog steeds blijven gebruiken, ik laat m'n betaalde abbo trouwens ook verlopen eind dit jaar
SC is niet meer wat het geweest is, zie geen toegevoegde waarde meer in de premium features

@dr......bij mij is de onderste helft van de wave voor comments en de bovenste helft om te skippen:)

@Raphie, ik had de hele tijd de oude en een paar dagen geleden ben ik automatisch overgeschakeld. Kom zo nu en dan wel in een scherm van de oude SC..

Ik kan er niet echt aan wennen........vind het juist erg onoverzichtelijk. Zal binnenkort wel een alternatief opduiken als ik het zo hoor van mensen om me heen.

Heb ik ook wel eerlijk gezegd. Maar zal een kwestie van tijd zijn, zoals met alle nieuwe dingen.

Probleem met het skippen binnen een track is overigens een IE probleem. Met Firefox werkt het wel: klikken in het bovenste deel van de waveform.

@dr......bij mij is de onderste helft van de wave voor comments en de bovenste helft om te skippen:)

@Raphie, ik had de hele tijd de oude en een paar dagen geleden ben ik automatisch overgeschakeld. Kom zo nu en dan wel in een scherm van de oude SC..
dat kan je instellen in je voorkeuren

Overigens zit er wel een aantal mooie dingen in zoals shuffle bij het afspelen van je favourites en het continuous play terwijl je binnen SoundCloud gewoon andere zaken aan het doen bent. Ook de stats zijn nu wat beter inzichtelijk.

Laatst gewijzigd:
Het is nu zo priegelig, mis het "duplo" gehalte.....er zijn zeker een aantal leuke punten, die je al noemde vielen mij ook positief op.

Dit was de feedback van SC: "You can still scroll through tracks on the new version; you need to click on the top half of a sounds waveform to scroll through. Some users have reported issues with scrolling in IE".

Dat laatste is mijn probleem dus. Over naar Firefox.

Ik kreeg ook al invites een maand geleden en dan eens geprobeerd en miljaar hoe kan je in godsnaam een track verwijderen op je dashboard? Oude versie is veel beter..
En wat zijn de "nieuwe" kuch kuch dingen? Misschien klinkt het wat oubollig maar waarom moeten ze dingen altijd updaten voor te updaten?! Effe mijn frustratie uiten op synthforum :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back