Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb echt het gevoel dat er meer downgrades dan updates in de nieuwe soundcloud zitten. Tegenwoordig zijn er ook al af en toe ads te vinden terwijl ze ook hun premium systeem hebben. Het zou me niets verbazen dat ze langzaam aan een bedrijf voor de verkoop van tracks beginnen.En wat zijn de "nieuwe" kuch kuch dingen? Misschien klinkt het wat oubollig maar waarom moeten ze dingen altijd updaten voor te updaten?! Effe mijn frustratie uiten op synthforum![]()

kijk naar al de gasten in de popular playlist crap zoals Kascade e.d. begint steeds meer op Beatport banners te lijken
+ dat 99% van de soundcloud community er alleen maar zijn om hun eigen zooi te slijten en geen reet geven om andermans muziek![]()

SoundCloud werkte P E R F E C T in IE7.
Kreeg dus ook die ellendige opmerking dat ik mijn browser moest updaten.
Dan maar naar IE8. kom ik na veel opzoekwerk erachter dat het in IE8 niet meer werkt.
Ik heb op geen enkel ogenblik van SC vernomen dat er een update kwam. Als ze het dan toch gemeld zouden hebben, niet helemaal goed want ik heb niks gezien of gemerkt.
Dan maar Chrome. Dat werkt. Behalve als ik een 2de tab in m'n browser open. Dan spelen de tracks met horten en stoten.
THIS SUCKS BIGTIME en ik ga op zoek naar een alternatief. Voila.
je kan dan nog wel de 'oude' versie gebruiken, maar hoe lang nog is de vraag.
Als mensen nu eens verstandiger werden en MASSAAL hun SC accounts zouden deleten, het zou rap afgelopen zijn met dat soort onnozeliteiten.
De reden waarom SC heeft geupdate, is een onderhuids dealtje met Chrome...en het feit dat 'gratis' accounts straks tot het verleden behoren.
kan nog steeds niet non-wanted followers eruit schoppen
Wat een teletuby K*T site is het geworden, mn labtob crashd zelfs erop. werk normaal op een oude macbook met schijnbaar een oude osx waardoor ik met een oude firefox moet werken waardoor het niet meer werkt. Ik moet dus mn osx updaten om een nieuwe firefox te kunnen instaleren om dan SC te kunnen gebruiken. Mooi niet dus opzouten met die zooi. Zo even mn frustratie kwijt. Ben ook maar een oude lul
Totaal k*t iig dat je niet meer voor of achteruit kan in een spelende track met een enkele muisklik zoals dat eerst gewoon wel kon, waardeloze update weer.