Soundcloud krijgt een nieuw jasje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dit staat op de voorpagina

Hanna-265c8d09.jpg

Muziek maken straalt er van af.

En zo staan er nog wel meer op de voorpagina. Heeft allemaal vrij weinig met muziek te maken. Bijvoorbeeld die dame met haar laptopje op de bank en een stapel boeken op de achtergrond. Dat lijkt wel een advertentiefoto voor een boekenwinkel. Of Günther (you touch my tralala/ding-dong) die in de keuken zit te chillen met z'n druiven en een stevig glaasje water.

1zz5ht3.jpg

Laatst gewijzigd:
Geweldig soundcloud, kunnen we nu ook babyfoto's enzo er op zetten? Komt die pinterest plugin nog?

Wanneer gaat dat newmyspace nou eens een keer van de grond komen ik heb soundcloud altijd al waardeloos gevonden.

Zijn er eigenlijk fatsoenlijke alternatieven voor SoundCloud? Ik bedoel puur voor geluid, geen YouTube, Dailymotion of iets dergelijks.

Ik weet niet of het al genoemd was, maar je kunt gewoon nog de oude SC blijven gebruiken. Onder "more" rechtsbovenin zit de optie om terug te keren naar de oude versie. Die instelling blijft bewaard dus de volgende keer dat je inlogt, zie gewoon weer de oude, vertrouwde versie. Ik heb hem in elk geval weer.

Wat me nog het meeste stoort is dat SoundCloud de laatste tijd echt mega-traag is en dus veel tracks hier op het forum vaak niet afspeelbaar zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back