studio tips & tutorials

redje

knoppengod
na de laatste week een aantal malen het onderwerp mixen, equalising en hoe krijg ik een productie vet langs te zien komen ben ik even op mijn harddisk gaan kijken naar documenten die ik in de loop der tijd verzameld heb over deze onderwerpen. Ik heb toen vaak in de trein over deze onderwerpen zitten lezen en dat is best handig......iedereen verteld wat anders, maar als je veel doorleest, kun je voor jezelf een aantal dingen op een rijtje zetten en daarmee aan de slag gaan. De documenten zijn vooral bedoeld als basic guidelines, startpunten vanuit waar je zelf naar lust kunt verder werken.

Ik zou zeggen veel leesplezier, misschien een hoop herhalingen, maar ook een hoop nieuwe dingen die je nog niet wist.

http://www.translactica.com/shit/Studio Tips & Tutorials.rar

leesvoer

leesvoer

yeeeeh thanks
nog meer te lezen jammer dat hoe meer ik lees hoe leuker ik de materie ga vinden

er gaat voor my nog steeds een ongekende werel;d aan mogelykheden open

lekker

Die document bestanden kan ik nie lezen. Ben zeker weer de enige die dit heeft,krijg een fout melding.cool

het zijn word-documenten of pdf (acrobat reader) files. die heb ik gecomprimeerd met winrar. Dus je moet eerst even met winrar de file uitpakken en dan kun je ze gewoon lezen lijkt me

Origineel geplaatst door redje
het zijn word-documenten of pdf (acrobat reader) files. die heb ik gecomprimeerd met winrar. Dus je moet eerst even met winrar de file uitpakken en dan kun je ze gewoon lezen lijkt me

Klopt,maar krijg een geeldriehoekje met een uitroepteken,als ik op een doc aanklik.

Klopt,maar krijg een geeldriehoekje met een uitroepteken,als ik op een doc aanklik.

Je kan rechts klikken op een doc bestand en dan kan je kiezen om hem in notepad te openen. Wil wel eens werken. Dan copieren die zooi, Wordpad openen via start en plakken.

of

Anders opnieuw downloaden. Als het zo blijft dan kan het een download probleem zijn, of het kan zijn dat je computer niet helemaal meer goed werkt

Is het doc inmiddels verwijderd van de site ?
Ik krijg meteen een 404 foutmelding als ik op de link klik.

hier ook nog wat nuttige tips van her&der...meeste komt van een van de top-house producers van de wereld: jay-j ..

Olaf

Attachments

• jay-j-productiontips.txt
    21,4 KB · Bekeken: 237
Back