Website voor de juiste M3 inbus bouten voor eurorack modular

Oega-freaking-boega!! heb ik een creditcard of check nodig XD whahahahaha, dat wordt weer een mailtje om te vragen om hun rekeningnummer haha

sjeez, wat was dit een gedoe zeg...
had ik alles uitgezocht, probeerde te betalen en toen kon ik mijn paypal rekening niet meer in komen omdat mijn rijbewijs-nummer veranderd was... (had ik blijkbaar als geheime vraag gekozen, oftewel NIET DOEN!!)
Leuke daarvan was dat ik dus ook niet paypal-service kon bereiken omdat je daarvoor ingelogged moet zijn....heeeel slim....
goed, eindelijk via via een mogelijkheid gevonden om toch een e-mail naar paypal te sturen via een formulier waarmee je eigenlijk aangeeft dat je rekening gekraakt is.... wat doen ze.... limiteren ze m'n paypal rekening (niets gelezen, gewoon van, oh, een berichtje via dit formulier... blokkeren die zooi!...)
ok, opgebeld.... en ja hoor, als ik even opnieuw kon inloggen en opnieuw kon bevestigen dat ik mijzelf was, kon ik m weer gebruiken.... ok, ik naar paypal..... en wat vragen ze? een creditcard nummer...... die ik niet heb.... en een fotocopie van iets waar mijn adres op staat..... terwijl ik geen scanner heb...
maar goed, na een hoop gehannes en gebel is die weer unlocked en heb ik net nu EINDELIJK mijn schroefjes kunnen bestellen... :z :Z

-> SirSickSik heb je al je boutjes? ik heb vorig jaar 200 kleine M3 boutjes voor mn modular gekocht (dezelfde als doepfer zelf levert met kruiskop) en koste eigenlijk bijna niks. ik kan wel even langs die zaak gaan om nog een doosje te halen.
edit lees nu pas dat je ze na een hoop gehannes al hebt.... LEZEN JW!

Enig verschil met supermoduul is dat je hier een strip in kan schuiven,
lijkt me net iets makkelijker, en volgens mij scheelt het qua geld niet echt heel veel.

Mijn supermoduulkasten hebben gewoon een strip erin zitten...

Hmm.. ok. Ik heb even gemailed met die supermoduul lui, tenminste, ze zijn met vakantie, die site kom ik geen wijs uit, maar ik wacht dan wel even af hoe het met hun rails zit. :)

Ik heb ze uiteindelijk gevonden bij supermoduul uiteindelijk inderdaad. Ik begreep ook gelijk waarom ik m niet kon vinden.. zocht continu op supermodule..

Heb hier nu rode, paarse, blauwe, zwarte en chromen boutjes liggen, dus voor de rest van mijn (1e) modular ben ik nu wel voorzien.

Heb helaas wel al mijn eerste module gesloopt, de envelator van wiard/malekko. Was ook gewoon meteen goed mis.. ik rook het arme zieltje.. Maar ga een dezer dagen even bij stinkebeest langs om te kijken of we m kunnen fixen en daarnaast gaan we even flink knutselen om de rest van mijn modular vol te krijgen..

Ook al is ie nog steeds heel erg basic en ben ik nog steeds gedwongen mijn filter of plaguebearer als VCA te gebruiken, d'r komen wel echt heerlijke geluiden uit :)

Ik snap steeds minder waarom 'normale' prefab synthesizers zo weinig audio-feedback-modulation routings ingebouwd hebben.. de mogelijkheden met die routings zijn echt zo vet en de geluiden worden er zo veel meer organisch en interessanter van...

Back