sjeez, wat was dit een gedoe zeg...
had ik alles uitgezocht, probeerde te betalen en toen kon ik mijn paypal rekening niet meer in komen omdat mijn rijbewijs-nummer veranderd was... (had ik blijkbaar als geheime vraag gekozen, oftewel NIET DOEN!!)
Leuke daarvan was dat ik dus ook niet paypal-service kon bereiken omdat je daarvoor ingelogged moet zijn....heeeel slim....
goed, eindelijk via via een mogelijkheid gevonden om toch een e-mail naar paypal te sturen via een formulier waarmee je eigenlijk aangeeft dat je rekening gekraakt is.... wat doen ze.... limiteren ze m'n paypal rekening (niets gelezen, gewoon van, oh, een berichtje via dit formulier... blokkeren die zooi!...)
ok, opgebeld.... en ja hoor, als ik even opnieuw kon inloggen en opnieuw kon bevestigen dat ik mijzelf was, kon ik m weer gebruiken.... ok, ik naar paypal..... en wat vragen ze? een creditcard nummer...... die ik niet heb.... en een fotocopie van iets waar mijn adres op staat..... terwijl ik geen scanner heb...
maar goed, na een hoop gehannes en gebel is die weer unlocked en heb ik net nu EINDELIJK mijn schroefjes kunnen bestellen...