EMS Synthi

minder

wel grappig dat ten tijde van het nieuws dat er eindelijk weer wat nieuwe synthi's gemaakt zouden worden, hier nog werd verondersteld dat ze veel goedkoper zouden zijn dan de oude en dat ze ook iets zouden doen met die belachelijk hoge prijzen van de oude ems-sen.

dit is de eerste of tweede keer in een paar jaar dat ik daadwerkelijk bewijs zie dat er een nieuwe synthi is afgeleverd, zo hard gaat het niet, en deze wordt meteen verzilverd ;) robin wood kan beter iedereen zijn cheque terugsturen en ze zelf gaan veilen, als ie er eentje af heeft. of misschien moet ie zich maar gewoon meteen robin hood gaan noemen.

het zal inderdaad wel zo zijn dat deze voor sommigen de referentie wordt bij het bepalen van de prijs. gelukkig zijn ze er ook nog voor onder de €10K. voor de liefhebber. ;)

trouwens, hij staat op dik 8000 nu, nog maar, die zal toch niet boven de 10600 uitkomen en misschien wel onder de 9700 blijven ?!

Nog 14 Min, ben benieuwd wat die kosten en wat die nu doet. Niet dat ik er op gaat bieden.

koopje toch...
zo ziet men, wonderen en de wereld.

Toch wel grappig dat veel zijden dat die zo hoog zal eindigen.. Doe mij maar een nieuwe inpv oude

mooie prijs, zeker,
tis veel geld, maar voor een nieuwe
ben benieuwd wie de gelukkiger bezitter wordt.

eerder dit jaar nieuw gekocht voor GBP3000/3500 en nu verkocht voor >GPB8000.......
de winst uittellen is moeilijker dan hoe het uiteindelijk is verdiend....

Best wel een beetje een naaistreek om je nieuw gekochte synthi te koop te zetten in de huidige markt.
Verkoper heeft meer verdiend dan de maker.

Dit moet echt demotivered zijn voor Robin om zich aan zijn prijsafspraken te houden en zo door te gaan.

Best wel een beetje een naaistreek om je nieuw gekochte synthi te koop te zetten in de huidige markt.
Verkoper heeft meer verdiend dan de maker.

Dit moet echt demotivered zijn voor Robin om zich aan zijn prijsafspraken te houden en zo door te gaan.

ja en nee. had hij m dan moeten afzeggen toen robin wood mailde 'hij is klaar' en moet ie dan per se 2 synthi's houden?
dat verhaal van de sentimental value vind ik niet zo geloofwaardig; waarschijnlijk is de oude toch gewoon beter/lekkerder dan de nieuwe en dat is voor mij een hele geruststelling.
ik kan me niet voorstellen, dat je anders een gloednieuwe synthi a zou wegdoen, als die echt alles had, kon en net zo klonk als een oude en daarbij dus gloednieuw was.

robind wood zit in een lastig parket. volgens mij is het een heel nette kerel die niet snel terug zal komen op afspraken. er ligt daar een stapel cheques van 150 pond, waarschijnlijk ook nog van banken die al niet eens meer bestaan. en met de mensen van die cheques heeft robin wood een afspraak. gelet op het tempo van afleveren misschien wel voor de rest van zijn leven.

ik denk eigenlijk dat je de ebayer weinig kan verwijten en dat robin wood zichzelf een beetje in de voet heeft geschoten met zijn zeer correcte afhandeling.

dat verhaal van de sentimental value vind ik niet zo geloofwaardig; waarschijnlijk is de oude toch gewoon beter/lekkerder dan de nieuwe en dat is voor mij een hele geruststelling.
ik kan me niet voorstellen, dat je anders een gloednieuwe synthi a zou wegdoen, als die echt alles had, kon en net zo klonk als een oude en daarbij dus gloednieuw was.

Ja,dat dacht ik al toen ik ook maar net de foto van het toestel zag op ebay,niet nodig zelfs om het verhaal te lezen :mega:

En trouwens het is GEEN originele synthi,het is namaak,3000e is al meer als genoeg, maar omdat het origineel merknaam eropstaat is er 5000e erbij..

Back