EMS Synthi

ja en nee. had hij m dan moeten afzeggen toen robin wood mailde 'hij is klaar' en moet ie dan per se 2 synthi's houden?
dat verhaal van de sentimental value vind ik niet zo geloofwaardig; waarschijnlijk is de oude toch gewoon beter/lekkerder dan de nieuwe en dat is voor mij een hele geruststelling.
ik kan me niet voorstellen, dat je anders een gloednieuwe synthi a zou wegdoen, als die echt alles had, kon en net zo klonk als een oude en daarbij dus gloednieuw was.

robind wood zit in een lastig parket. volgens mij is het een heel nette kerel die niet snel terug zal komen op afspraken. er ligt daar een stapel cheques van 150 pond, waarschijnlijk ook nog van banken die al niet eens meer bestaan. en met de mensen van die cheques heeft robin wood een afspraak. gelet op het tempo van afleveren misschien wel voor de rest van zijn leven.

ik denk eigenlijk dat je de ebayer weinig kan verwijten en dat robin wood zichzelf een beetje in de voet heeft geschoten met zijn zeer correcte afhandeling.

Denk dat ie zich vooral in de voet schiet met zijn lethargische productietempo, als ie echt zou willen, dan pak je de productie wat professioneler aan. Ik denk echter dat de beste man niet genoeg business sense heeft om te realiseren op wat voor een goudmijn ie zit (en misschien ook niet het geld om te investeren). Je moet de markt niet gaan overspoelen met EMSsen, maar met een iets hoger tempo krijgt ie zelf meer tijd om eraan te besteden, houdt ie de toegevoegde waarde bij hemzelf (ipv. een gesjeesde ebayer). Wellicht kan ie dan misschien ook wel eens verder gaan met de ontwikkeling van de synthi ipv. blijven hangen in het verleden.
Wel jammer want op dit moment wordt het een blok aan zijn been voor hem, ipv. een gezond bedrijf.

Nou ja, die wel blijven maken, maar ze tegelijkertijd verder ontwikkelen. Net als buchla, wel nog steeds low pass gates maken, maar ondertussen ook enorme weirde andere spullen.

nou ja, voor mensen die er nog geen hebben en er een zoeken...
goedkoper worden ze de eerste tijd toch niet

rennu !

oh , die leer je snel genoeg kennen , als je aan de deur staat bij hem.
denk trouwens dat er allang "grote" jongens ( die geen handelaar zijn ) bij hem aan de deur staan.
dit is geen hoge prijs, even opknappen en voor dik 10mille de deur uit.
en zeg nou eerlijk hoe groot is de kans dat je een synthi tegenkomt, ze worden altijd verkocht, genoeg vraag naar.

ziet er trouwens ook erg goed uit.
bijna te mooi om waar te zijn, derhalve advies: afhalen aan de deur, ... bij erik

Laatst gewijzigd:
neem aan xy

oh , die leer je snel genoeg kennen , als je aan de deur staat bij hem.
denk trouwens dat er allang "grote jongens ( die geen handelaar zijn ) bij hem aan de deur staan.

begrijp het niet,ik heb interesse,vandaar de vraag.

mogelijk scam,bedoel je?

nee, ben serieus: lijkt me echt een prima deal, maar wel alleen afhalen bij dit soort bedragen.
als ik er eentje wilde kopen, zat ik bij deze aanbieding al in de auto, serieus.
en ook nog een mk1
dat repareren lijkt me niet een probleem ( gooi er 1000 tegenaan of minder , en hij zou het echt prima moeten doen )
zei toch al : "rennu ", nou zo bedoel ik dat dus ook.
positief

maar hij is al ondekt, en de verkoper weet van wanten kennelijk

ah ok,thanks

prijs zal wel oplopen hoor,ik denk niet dat die voor 7500e de deur uit zal gaan...

Ik hoop van wel:)
ja... heb je een vet doorlopend krediet afgesloten, een 2e en direct een 3e hypotheek erbij genomen, je bijnieren te koop aangeboden of eventueel jezelf om een Synthi te kopen? :P

vanaf 8500 heb je een goede kans denk ik, vanaf 10mille wordt het vrij reeel dat je hem wel krijgt.
ben ook wel benieuwd.
maar 8000 is natuurlijk een lachertje heden ten dagen, ben benieuwd , er kan worden ingezet...

geld is geen reet meer waard ,dus als het 7000 of 9500 is maakt het niet veel uit vind ik als je goed nadenkt

Back