ja en nee. had hij m dan moeten afzeggen toen robin wood mailde 'hij is klaar' en moet ie dan per se 2 synthi's houden?
dat verhaal van de sentimental value vind ik niet zo geloofwaardig; waarschijnlijk is de oude toch gewoon beter/lekkerder dan de nieuwe en dat is voor mij een hele geruststelling.
ik kan me niet voorstellen, dat je anders een gloednieuwe synthi a zou wegdoen, als die echt alles had, kon en net zo klonk als een oude en daarbij dus gloednieuw was.
robind wood zit in een lastig parket. volgens mij is het een heel nette kerel die niet snel terug zal komen op afspraken. er ligt daar een stapel cheques van 150 pond, waarschijnlijk ook nog van banken die al niet eens meer bestaan. en met de mensen van die cheques heeft robin wood een afspraak. gelet op het tempo van afleveren misschien wel voor de rest van zijn leven.
ik denk eigenlijk dat je de ebayer weinig kan verwijten en dat robin wood zichzelf een beetje in de voet heeft geschoten met zijn zeer correcte afhandeling.
Denk dat ie zich vooral in de voet schiet met zijn lethargische productietempo, als ie echt zou willen, dan pak je de productie wat professioneler aan. Ik denk echter dat de beste man niet genoeg business sense heeft om te realiseren op wat voor een goudmijn ie zit (en misschien ook niet het geld om te investeren). Je moet de markt niet gaan overspoelen met EMSsen, maar met een iets hoger tempo krijgt ie zelf meer tijd om eraan te besteden, houdt ie de toegevoegde waarde bij hemzelf (ipv. een gesjeesde ebayer). Wellicht kan ie dan misschien ook wel eens verder gaan met de ontwikkeling van de synthi ipv. blijven hangen in het verleden.
Wel jammer want op dit moment wordt het een blok aan zijn been voor hem, ipv. een gezond bedrijf.