Nieuwe Track Klubbheads

SlamDub

test
Ik kreeg dit toegestuurt door Digidance (sample van 1 minuut), dit schijnt de nieuwe klubbheads te worden.wat vinden jullie ervan.

:dj:

Re: Nieuwe Track Klubbheads

Ik kreeg dit toegestuurt door Digidance (sample van 1 minuut), dit schijnt de nieuwe klubbheads te worden.wat vinden jullie ervan.

Laatst gewijzigd:
Tja wa moet ik ervan zeggen.......
Ben zoiezo geen Klubbheads freak (al vind ik de woodbass wel leuk)
Vindt het jammer dat er qua originaliteit niets meer te vinden is in de producties van ze onder de naam Klubbheads en BoozyWoozy telkens dezelfde sounds en van die oude sampletjes niet mijn ding.
Maar ja het slaat schijnbaar aan dus geef ze eens ongelijk (waarom moeilijk doen als het makkelijk kan)

Vind het zware bagger en geen reet aan. Echt van dat kauwgomballenautomaten muziek.:okdan:

[mod mode]
het tracks forum is voor het plaatsen van eigen gemaakte tracks
dat iedereen dit ruk vind, weten we zo langzamerhand wel
:slotje:

[ moderator : matt second ] Posts waarin slotjes op threads worden gevraagd worden beschouwd als vervelend en sfeer-verpestend. Moderator gedrag door niet-moderators wordt niet op prijs gesteld. Mensen die willen dat er een slot op een thread komt kunnen dit aangeven middels de optie onder een post: "Meld dit bericht aan een moderator". Deze knop kan tevens gebruikt worden als niet tijdig door moderators wordt ingegrepen bij het plaatsen van een bericht in het verkeerde forum.

Bij klachten, vragen of twijfel is het altijd mogelijk om info via een persoonlijk bericht op te vragen bij een van de moderators: https://www.synthforum.nl/forums/showgroups.php?s=

Last edited by a moderator:
Als platenmaatschappijen het een keer slimmer gaan aanpakken en zich op een doelgroep (ouder dan 20 misschien)richten die vaker cd's koopt dan de doelgroep waar ze zich nu op richten, dan komen er misschien wat meer artiesten in de hitlijsten die wel passie voor muziek hebben.

Posts waarin slotjes op threads worden gevraagd worden beschouwd als vervelend en sfeer-verpestend. Moderator gedrag door niet-moderators wordt niet op prijs gesteld. Mensen die willen dat er een slot op een thread komt kunnen dit aangeven middels de optie onder een post: "Meld dit bericht aan een moderator". Deze knop kan tevens gebruikt worden als niet tijdig door moderators wordt ingegrepen bij het plaatsen van een bericht in het verkeerde forum.

Bij klachten, vragen of twijfel is het altijd mogelijk om info via een persoonlijk bericht op te vragen bij een van de moderators: https://www.synthforum.nl/forums/showgroups.php?s=

Ik ben er bijna zeker van dat de melodie (is trouwens vrij atonaal, iemand opgevallen?) wel weer ergens van af komt. De vocals zullen wel weer driftig geimiteerd worden, maar okee.

En natuurlijk een handycam-clip erbij met vrouwelijk schoon.. cashen die zwik! :). Alleen vind ik 't wel buiten de boot vallen, 't is te tam voor hardstyle.

Ik moet er wel om lachen.

Koen en addy,vinden hun muziek waarschijnlijk zelf ook geen klote aan...

Maar ja,ze kunnen wel doen wat ze willen straks(en nu ook al)

Ik denk dat ze ontzettend zitten te lachen in de studio als ze dit maken.

een fictieve quote :

"Addy speel jij ff zo'n kinderdisco melodie in,bwahahaha wat een kut melodie Koen,ja hahaha maar het verkoopt jonge!
hahaha idd addy,hoe rijd je nieuwe bmw trouwes?"

persoonlijk kan ik het niet,zou het niet willen wat hun doen,maar ergens doen ze gewoon wat ze leuk vinden en verdienen bakken met geld.

Origineel geplaatst door Shivah
Ik moet er wel om lachen.

Koen en addy,vinden hun muziek waarschijnlijk zelf ook geen klote aan...

Maar ja,ze kunnen wel doen wat ze willen straks(en nu ook al)

Ik denk dat ze ontzettend zitten te lachen in de studio als ze dit maken.

een fictieve quote :

"Addy speel jij ff zo'n kinderdisco melodie in,bwahahaha wat een kut melodie Koen,ja hahaha maar het verkoopt jonge!
hahaha idd addy,hoe rijd je nieuwe bmw trouwes?"

persoonlijk kan ik het niet,zou het niet willen wat hun doen,maar ergens doen ze gewoon wat ze leuk vinden en verdienen bakken met geld.

Zou me trouwens niks verbazen. Maar ja... Denk wel dat je tegenwoordig de commercie moet opzoeken,als je echt geld wilt verdienen. Maar zou eigelijk geen muziek kunnen maken,alls ik het voor een ander zou moeten maken.Terwijl ik er zelf niet 100% achter zou staan.

Daar ben ik het volkomen mee eens dit is gewoon zware rotzooi gericht op de doelgroep "mensen met geen hersens of gevoel. En ik vind trouwens ook dat je alleen muziek moet uitbrengen waar je zelf 100 % achter staat. En hoe heeft het zo ver kunnen komen dat die klubheads "muziek" ooit commerciel is geworden, en in het begin vond ik hem nog niet zo slecht (ja vond ben niet van plan dit ooit nog te beluisteren) maar op het melodietje kreeg toch spontaan een slappe wat een afknapper, dat hun op commeciel gebied zo'n 1 minuut inmekaar voor de hand liggend shijt melodie uit hebben gebracht. DAT snap ik niet, hebben hun geen zelfrespect ofzo, of moet ik mijn eigen erbij neerleggen dat er mensen zijn die van die bagger houden, of zijn dat toevallig mensen die een hersenbloeding hebben gehad, die bij teveel nadenken gelijk hoofdkrijgen, nee zonder gein bagger, behalve die stem klonk wel goed zou ikzelf zo niet kunnen maken maarja nogmaals die melodie gaat er bij mij liever niet in, en als ik het over mijn hard kreeg om zulke rotzooi te maken en met de juiste contacten kan ik/ nee iedereen bijna die al een paaar jaar meedraait dez\e rotzooi uitbrengen. KLaar he he daar krijg ik nou koppijn van>jo

Het ergste is :

deze crap wordt door mensen gewoon gekocht !!!! =( =( =( =( =( =( :duivels:

Die gasten moeten gewoon weggewerkt worden, net als die kut HAR$DCORE (voordat ik begon muziek maken was ik de grootste FAN/nog geen hersens) Nee net als met die hardcore zo moet er ook een anti blije kutmuziek rage komen, tot die gasten die de muziek industrie verneuken niet meer met die rotzooi aan de bak kunnen komen.

Skihut !

En wat Shivah zegt geloof ik ook nog... *gniffel, morgen weer die nieuwe M3 halen, gaat lekker :P*

Dat wat shivah zegt, klopt idd, heb ik vernomen van iemand die boozy schijnt te kennen. Nog ff incashen voor de punt achter de carriere. Ze vinden t zelf de grootste onzin en proberen dan ook een zo belachelijk mogelijke clip te maken.

Ze hebben toch jarenlang meegedraaid in de top van de nederlandse dance scene, ik denk dat ons "idealisme" er bij hun is uitgesleten.

Overigens valt me het nummer niet TEGEN, ook al zou ik het nu zeker niet meer kopen/draaien, deze tijd is voorbij. Stemmetje en bepaalde soundjes (backspin...) doen me denken aan oudere tracks van ze als kickin hard en discohoppin'

Origineel geplaatst door Pjotr G
doen me denken aan oudere tracks van ze als kickin hard en discohoppin'

En deze waren echt goed!:okdan:

Back