Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
so treu!!.
Deze initiatieven zijn m.i.belangrijk,educatie naar kopers toe en warm houden van het onderwerp.
Onlangs ook slachtoffer geworden van oplichting,1 moment van onachtzaamheid helaas....
. 

Trouwens de politie doet verder weinig tegen deze oplichters , ook
banken werken niet mee en zo kunnen deze oplichter gewoon doorgaan![]()
dan is het toch verrekte handig als je KASSA of Tros Opgelicht achter je hebt staan ......Dus:
Ik ga naar het politiebureau om te vertellen dat 1 van Tilburgs gerenomeerde theaters bereid is hen te voorzien van een stukje videomateriaal.
Het antwoord wat ik LETTERLIJK kreeg was dat ze er enkel naar zouden kijken als het een bekende dader betrof.
Het antwoord wat ik LETTERLIJK kreeg was dat ze er enkel naar zouden kijken als het een bekende dader betrof.
Dat is onzin. Politie en banken doen wat ze kunnen binnen de wettelijke grenzen.
Wel nee , ze krijgen alles op een dienblad aangeleverd maar hebben er gewoon geen zin in .
De politie moet de aangifte in behandeling nemen, doen ze dit niet dan zijn ze zelf in overtreding
Uiteindelijk durf ik zelfs te zeggen dat we de politie op zich niks kwalijk moeten nemen gezien het huidige bezuinigingsklimaat in NL.
Klopt. Vandaar mijn tegengas op negatief nek-geleuter omdat mensen door deze cowboy verhalen geen aangifte gaan doen "want de politie doet er toch niets mee".
Dat is inderdaad de andere kant van het verhaal. Als je weet hoeveel oplichtingsaangiftes er zijn en hoeveel mankracht daartegenover staat dan is duidelijk waarom het even kan duren. En een gestolen fiets is inderdaad ook een apart verhaal (inzet versus opbrengst) maar doe *altijd* aangifte.