Plaag
Stamgast
Afgelopen zondag voor het eerst opgelicht via Markplaats.
Ai, heb ik ook gehad. Na betaling van 500 euro kreeg ik een bericht van Marktplaats dat het frauduleuze account geblokkeerd was.
Marktplaats doet inderdaad niets en via de bank kreeg ik het advies om aangifte te doen. Dat heb ik gedaan om er later achter te komen dat de politie niets met de aangifte gaat doen.
Ik neem Marktplaats, de bank en politie niets kwalijk, want ik ben er zelf ingetuind.
Maar geïrriteerd dat ik was heb ik besloten om via een deurwaarder proberen om het geld terug te krijgen. Ik wist eigenlijk wel dat ik het geld nooit ga terugzien, maar het idee dat iemand er zonder problemen mee weg kwam trok ik zeer slecht. Want omdat je aangifte hebt gedaan, kun je met die aangifte via de bank de NAW gegevens achterhalen.
Dus weer wat extra geld betaald aan Hulp bij het oplossen van uw schuld - LAVG Alles over betalen . Uiteindelijk de rechtszaak gewonnen, alleen kunnen ze het geld niet incasseren om dat de fraudeur foetsie is.
Gelukkig blijft de schuld gewoon staan, en die wordt met de rente steeds hoger. Mocht de meneer in kwestie ooit zijn leven gaan beteren of iets anders, dan komt deze schuld hopelijk meteen naar bovendrijven.