laptop leasen

Zeg anders dat je pr0n voor de baas moet dl'en. ;)

Maar die belasting is soms wel erg kinderachtig bezig. PC prive wat ook zakelijk moet zijn, dat gebruikers hier ook maatschappelijk nut van hebben telt niet mee. Of dat je niet eens gratis koffie van het werk mag gebruiken omdat dit secundair loon zou zijn. En zelfs een pot met dropjes op de balie is ook al secundair loon.

Vind je het dan gek dat volkssport #1 het flessen van de belasting is.

Als ik een mogelijkheid om een synth via een PC prive project te kunnen kopen zie dan zal ik het niet nalaten om dit te doen. Al was het maar om de 'sport'.

Origineel geplaatst door fuse
Zeg anders dat je pr0n voor de baas moet dl'en. ;)

Maar die belasting is soms wel erg kinderachtig bezig. PC prive wat ook zakelijk moet zijn, dat gebruikers hier ook maatschappelijk nut van hebben telt niet mee. Of dat je niet eens gratis koffie van het werk mag gebruiken omdat dit secundair loon zou zijn. En zelfs een pot met dropjes op de balie is ook al secundair loon.

Vind je het dan gek dat volkssport #1 het flessen van de belasting is.

Als ik een mogelijkheid om een synth via een PC prive project te kunnen kopen zie dan zal ik het niet nalaten om dit te doen. Al was het maar om de 'sport'.

Er is toch zo'n Windows gestuurde synth? Die bak met dat ingebouwde toetsenbord. Laat ze dan maar eens uitleggen wat het verschil tussen dat ding en een PC is.

-> Beeldscherm: CHECK
-> Toetsenbord: double CHECK ;)
-> CD-ROM: CHECK
-> HD: CHECK

Nou meneer uh...

-> Windows: CHECK
-> Software: CHECK
-> Muis: CHECK
-> Rechthoekige behuizing (de echte pennelikker): CHECK!!!!

:bekdicht:

Origineel geplaatst door C738
Mijn schootputertje heb ik via PC prive regeling, is dat niet iets voor je?
Infinity four hier in eindhoven adverteren dat zij speciale PC prive projecten hebben waarbij ze de aanschaf van muziekkaarten, enzovoort (consoles?) bij het PC prive project kunnen laten vallen.

Ik neem dus aan dat die er 'normaal' niet in vallen, aangezien die niet zakelijk te verantwoorden zijn. Is die aanname juist? Stap twee. Logic of wat voor andere software toelie daar ook in laten vallen. Iemand ervaring?

p.s. De oplettende lezer kan nu opmerken dat Johnny mee mag doen met een PC prive project!

bedrag was als ik het me goed herinner idd 2269 zoals hierboven al stond. Hou er wel rekening mee dat de kans bestaat dat de pc-privé regeling binnenkort op de helling gaat als het aan Balkende c.s. ligt.

Origineel geplaatst door Hazes
bedrag was als ik het me goed herinner idd 2269 zoals hierboven al stond. Hou er wel rekening mee dat de kans bestaat dat de pc-privé regeling binnenkort op de helling gaat als het aan Balkende c.s. ligt.
Er is een wettelijk maximum, maar dat wil niet zeggen dat je baas het daarmee eens is. Het wettelijk maximum gaat waarschijnlijk omlaag, maar is dat niet pas van toepassing op het moment van aanschaf.

Back