smilie avonturen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dione

hardkoor
???

Attachments

• just.gif
    just.gif
    81,7 KB · Bekeken: 84
yo ligt misschien ligt aan mij en heb ik te weinig slaap of zo gehad maar ik snap hem niet. of is dat juist de bedoeling?

Re: smilie avonturen

Origineel geplaatst door dione
???

LOL!!!!!!

Ik wil niet lullig doen maar kan er misschien een onzin rubriek komen ofzo waar dit soort topics inkomen? Ik zit al op genoeg andere forums om dit soort onzin geintjes te lezen en zou hier ook graag direct zien wanneer een topic een onzin/gein topic is, dan kan ik ze overslaan.

verdomme, ik probeer em te lezen maar wordt iedere keer gebeld tussendoor... grrrrrr

hahaah heb um gelezen.... gaaaaf :D

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door omc
Ik wil niet lullig doen maar kan er misschien een onzin rubriek komen ofzo waar dit soort topics inkomen? Ik zit al op genoeg andere forums om dit soort onzin geintjes te lezen en zou hier ook graag direct zien wanneer een topic een onzin/gein topic is, dan kan ik ze overslaan.

Hey, chill out. Dit is het Algemene Discussie Forum, juist bedoeld voor deze "onzin" dingen. Als je het niet wilt lezen, dan sla je gewoon dit forum over. Het forum waaronder iets valt wordt bij Nieuwe Berichten altijd vermeld.

Dat smilie-avontuur snap ik overigens nix van. :confused:

Dan zal ik het Algemene discussie topic wel verkeerd zien.
In Algemene discussie kunnen namelijk heel serieuze en goede topics staan, een onzin rubriek is gewoon meteen duidelijk hoe het zit.

Maar goed.. :bekdicht:

Maar goed.. :bekdicht:

fijn plan ;)

nee geintje

maak je niet druk man... gaat wel vaker voorkomen in je verblijf hier op het forum...

mod modus: nu weer ontopic

Re: smilie avonturen

Origineel geplaatst door dione
???

He !

Waar haal je die vandaan ??

Kun je de link posten ?

Dit is toch van die clip van Radiohoofd?

Gave clip!

Dan zal ik het Algemene discussie topic wel verkeerd zien.
In Algemene discussie kunnen namelijk heel serieuze en goede topics staan, een onzin rubriek is gewoon meteen duidelijk hoe het zit..

Als je de titel "Smilie avonturen" leest, kan men toch wel aannemen dat 't niet echt serieus is, wel??
EN er wordt nu toch over algemene dingen gediscusseerd?? ;)
Ik vind 't wel grappig...

Ach ja, boeie...

:dubbel:

Hoe kan ik deze nou naar iemand mailen ???

Origineel geplaatst door fuse
Dit is toch van die clip van Radiohoofd?

Gave clip!

inderdaaad!!!! ik was al aan het denken waar ik het nou eerder had gezien.. Was coole clip trouwens..
Achterliggende gedachte kan ik me wel iets bij voorstellen!

Dit soort posts graag de volgende keer in het juiste forum (Feedback) plaatsen

dankuwel

Origineel geplaatst door matt second
Dit soort posts graag de volgende keer in het juiste forum (Feedback) plaatsen

dankuwel
Als je dan toch zo oplettend bent, doe dat dan bij alle reacties in topics die niet geheel juist zijn.

dankuwel

Als je dan toch zo oplettend bent, doe dat dan bij alle reacties in topics die niet geheel juist zijn.

dankuwel

?

wie is hier nou de moderator?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back