Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door omc
Ik wil niet lullig doen maar kan er misschien een onzin rubriek komen ofzo waar dit soort topics inkomen? Ik zit al op genoeg andere forums om dit soort onzin geintjes te lezen en zou hier ook graag direct zien wanneer een topic een onzin/gein topic is, dan kan ik ze overslaan.
Maar goed..![]()

Maar goed..![]()

Origineel geplaatst door dione
???
Dan zal ik het Algemene discussie topic wel verkeerd zien.
In Algemene discussie kunnen namelijk heel serieuze en goede topics staan, een onzin rubriek is gewoon meteen duidelijk hoe het zit..

Origineel geplaatst door fuse
Dit is toch van die clip van Radiohoofd?
Gave clip!
Ik wil niet lullig doen maar kan er misschien een onzin rubriek komen ofzo waar dit soort topics inkomen? Ik zit al op genoeg andere forums om dit soort onzin geintjes te lezen en zou hier ook graag direct zien wanneer een topic een onzin/gein topic is, dan kan ik ze overslaan.
Als je dan toch zo oplettend bent, doe dat dan bij alle reacties in topics die niet geheel juist zijn.Origineel geplaatst door matt second
Dit soort posts graag de volgende keer in het juiste forum (Feedback) plaatsen
dankuwel
Als je dan toch zo oplettend bent, doe dat dan bij alle reacties in topics die niet geheel juist zijn.
dankuwel