Enquete: Onzin op het forum

Enquete: Onzin op het forum

• Ja, onzin is leuk en moet blijven om de humor erin te houden

Stemmen: 20 80,0%
  • Nee, onzin is onzin. Het heeft geen nut en ik wil alleen serieuze posts

Stemmen: 5 20,0%
  • geen mening

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    25
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GuidoR

Turning knobs, heating pads
Er lijkt wat te spelen rond dit probleem en misschien even intressant om te weten wat de meningen zijn hierover?

Laat u horen!

Humor is leuk en dat geeft ook een band, daarom heb ik ook de eerste optie gekozen.

Ik vind echter dat het hoofddoel van dit forum (informatie over het maken van electronische muziek) wel belangrijker is dan geouwehoer. Vandaar dat we verschillende acties ondernomen hebben om ervoor te zorgen dat de onzin threads, minder naar de voorgrond komen, door ze niet in de actieve topics te laten zien op de voorpagina. Dit puur om geen portal te zijn met 90% grapjassen en 10% synthliefhebbers en ook om geen 100% synthnerd forum te hebben.

Alleen serieuze onzin mag. De rest mag niet. Want voordat je het weet is het een zooitje.

Origineel geplaatst door fuse
Alleen serieuze onzin mag. De rest mag niet. Want voordat je het weet is het een zooitje.

:D LOL!

...of toch niet? :confused:

Serieuze onzin??? Wtf moet ik me daarbij voorstellen fuse. Beetje onzinnige opmerking imho 8o)

Zolang we mekaar maar in ons eigenwaarde laten kan onzin toch gezellig zijn op het forum.

Leuke links/verhalen. zijn leuk. Maar thread die echt als een tang op een varken slaan hoeven voor mij ook weer niet. Dat is alleen maar zielig voor het varken 8o)

kom op allemaal een beetje humor maakt het juist hier zo leuk vind ik dan tenminste

Als ik moest kiezen tussen een ouwehoer forum of een serieus synth forum koos ik voor dat laatste. Vandaar mijn keuze om de boel serieus te houden. Maar ik ben in de minderheid.

Minderheden hebben 't toch al zo moeilijk. Die lachen niet zo vaak...:dubbel:

Het ligt toch een beetje aan de soort onzin. Als er af en toe een threadje is waari neen synth wordt gefotoshopt...OK. Maar neit als je we allerlei leuke plaatjes gaan posten leuke verhaaltjes.

Het is natuurlijk krom om te denken dat er hier alleen over synths wordt gepraat, een klein uitstapje is natuurlijk altijd leuk, maar het moet wel binnen de perken worden gehouden.

Het is denk ik goed als de moderators op tijd een thread die echt nergens over gaat (en als er teveel van komen) ze gewoon op slot gooien.
Natuurlijk kunnen ze ook een aantal posts verwijderen als een thread helemaal offtopic gaat.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back