Ableton 9 - new features

Mee eens dat het wat vreemd is allemaal, begon me idd ook al af te vragen of men in een ander timezone zat.
Er zal veel verkeer vandaag gegenereerd worden op hun site. Dat hoeft geen probleem te zijn als ze dat goed hebben voorbereid: je kunt bijvoorbeeld capaciteit inhuren. Maar je site downen om 1030 geeft mij het idee dat men er misschien nog niet helemaal klaar voor is.. We zullen het zien :)

Thomann heeft de voorraad status van de Push nu op levertijd 2-5 dagen staan. Met een beetje geluk is de Push vrij snel beschikbaar.

Ableton geeft aan dat Live 9 vanaf NU beschikbaar is. Er is geen Maintenance melding meer maar de site is nog steeds niet toegankelijk. Dit voorspelt niet veel goeds...

Ok: de melding is nu:
"There's been a problem and this page is currently unavailable.
The people who'll need to fix it have been notified."

Dit begint een beetje amateuristisch te worden..

De servers smelten onder de load. Iedereen probeert nu tegelijkertijd de update binnen te halen.

Met een torrent zou dit niet gebeurd zijn ;)

ik kon er gewoon bij. Maar wacht nog ff een paar dagen.

Hij is up, hij is down, hij is up, pre-order klik, en weer down, en weer up, terug naar ordering en weer op ordering klikken, check-out, waaaait, waaaait, etc.

Als ecommerce developer vind ik dit echt tenenkrommend.
Capaciteit kun je simpel inhuren om de piekdagen door te komen.
Je eigen servers te laten overbelasten is echt niet nodig.

Ik kon vanochtend gewoon suite9 bestellen en betalen.
Nadat ik betaald had ging ik van m'n paypal page terug naar de ableton site waar stond dat paypal mn order niet kon processen. Het geld is nu wel van mn rekening maar ik heb nog niks, na veel moeite een contact formuliertje in kunnen vullen. Begint goed dit :(

Ach ik heb de laatste beta draaien en in November de upgrade al besteld (via Suite 8 upgrade).
Ik wacht wel even! :)

Ik heb 'm kunnen downloaden, maar ik had een gratis update dus ik heb niks in de shop hoeven doen. Paar keer F5'en in m'n account overview en tien keer achter elkaar op de downloadknop klikken en toen ging 'ie :)

Ik vond die vernieuwde site van hun al klunzig in elkaar zitten,en nou dit nog...anno 2013!!!!!
Dit is gewoon behoorlijk voor lul staan als software bedrijf.
Ik hou van hun software,maar dit hadden ze natuurlijk op de vingers na kunnen tellen dat dat zou gebeuren.
Ik begrijp ook niet dat ze geen boxed updates hebben gekozen.
Ach,en mischien heeft de grote baas wel z,n duitse kisten aangetrokken,en zit ie momenteel met een machienegeweer een paar ict,ers achterna ,wie zal t zeggen
Maar dan hoop ik wel dat ie vanavond klaar is,want dan wil ik ook gaan downloaden.}:|}:|

Ik vond die vernieuwde site van hun al klunzig in elkaar zitten,en nou dit nog...anno 2013!!!!!
Ik hou van hun software,maar dit hadden ze natuurlijk op de vingers na kunnen tellen dat dat zou gebeuren.
Ik begrijp ook niet dat ze geen boxed updates hebben gekozen.
Ach,en mischien heeft de grote baas wel z,n duitse kisten aangetrokken,en zit ie momenteel met een machienegeweer een paar ict,ers achterna ,wie zal t zeggen
Maar dan hoop ik wel dat ie vanavond klaar is,want dan wil ik ook gaan downloaden.}:|}:|

Boxed kan wel maar kost je €50,- extra ;)

vrij prijzig voor een doosje

Is het ook, je serial zit niet eens in de doos. Alleen de live disc, manual en een paar stickers..

Overigens nog niks van de helpdesk gehoord, al zullen die ook wel overuren draaien nu. :Z

+1 helemaal mijn idee. In 2013 is dit echt niet nodig; dit is ontzettend amateuristisch.

Ook een downtime is reclame. Kunnen ze mee laten zien dat ze populair zijn.

Back