Ableton 9 - new features

niet zo klagen allemaal, het komt wel goed, in de game industrie is dit probleem ook altijd aanwezig wanneer er een nieuwe release is (zie maar naar Diablo III op game forums in de begin dagen) en dit zijn dan multiplayer online servers gemaakt om met een massa mensen samen online te zijn, dit is een software bedrijf dat gewoon zijn software wil verkopen en jullie willen het allemaal als eerste hebben want zijn ongeduldig net als die duizenden andere en ja dat zorgt voor server problemen. Maar klagen helpt niet,het gaat erdoor niet sneller gaan.

niet zo klagen allemaal, het komt wel goed, in de game industrie is dit probleem ook altijd aanwezig wanneer er een nieuwe release is (zie maar naar Diablo III op game forums in de begin dagen) en dit zijn dan multiplayer online servers gemaakt om met een massa mensen samen online te zijn, dit is een software bedrijf dat gewoon zijn software wil verkopen en jullie willen het allemaal als eerste hebben want zijn ongeduldig net als die duizenden andere en ja dat zorgt voor server problemen. Maar klagen helpt niet,het gaat erdoor niet sneller gaan.

Punt is dat dit anno 2013 echt niet hoeft: je huurt gewoon even extra capaciteit in. Het is echt compleet onnodig en daarom amateuristisch.

Dat die site het een (halve) dag moeilijk heeft oke, maar dat er mensen zijn die 200 euro betaald hebben en doodleuk te horen krijgen; wil je nog wel even betalen? vind ik wel kwalijk.

IK BEN GEDUPEERD EN IK WIL SUPPORT! :(

Eerst maken ze geen goede reclame met die prijzen blunder bij de 25% kortings actie.
En nu dit weer......goed bezig daar! :)

Zelfs al is de betaling goed doorgekomen...

En heb je toen de site kunnen benaderen en Live 9 kunnen downloaden...

... Kan je nog niks want de authorization server is plat.

Twee vrienden van me hebben de 64 én 32 bits versie al gedownload van de site. Het moet dus wel gewoon kunnen.

Ff vraagje: zijn alle vage v8 vastlopers en compleet eruit klappen zonder rden e.d. opgelost stabieler nu?

Ik ben wel benieuwd, binnenkort toch ook maar eens de trial downloaden (neem aan dat er een 30dgn versie is?)

beta draait hier ook als een zonnetje, even een paar dagen wachten en dan de licentie kopen voor 9

Site is langzaam maar werkt. Downloads gaan prima (max 4 live en Live 9 binnen 5 minuten binnen). Mocht je download in eerste instantie niet willen starten klik dan eens op F5. ;)

Het zijn duidelijk de front end (web) servers die het zwaar hebben.

Ja, site is nu een stuk beter bereikbaar dan vanmorgen.
Ik kan nu weer bij mijn shopping cart komen.
De levertijd van Push is nu echter opgelopen naar 12-16 weken terwijl die vanmorgen nog op 2 weken stond.
OK, dan alleen de software maar dan..

De aankoop (minus push) is inmiddels gelukt en ging vlot.
Bij het downloaden vliegen de 503 en 504 errors om de oren.
Aan de ene kant wel leuk want die zie je zelden.
Aan de andere kant betekent het gewoon dat ik niet kan downloaden.
Maar de licentie is in ieder geval binnen.

Werkelijk....

Is de site eindelijk stabiel.

Staat Push weer op 2 tot 4 weken.

Kan ik niet betalen met Paypal, want ze doen alleen maar pre-orders via credit cards.

Nee, echt geweldig Ableton. Ga zo door....

Back