10th Anniversary Moog Voyager in 24k goud en parelmoer

Had hem ook al gezien...vind hem echt boklelijk :)

Doe mij maar een gewone, het liefst een OS :W

Zoveel moeite en dan van die zwarte plastic jack behuizingen + moeren.... way to go Moog :D

dat gevoelige muziekje eronder neemt niet weg dat het ordinaire bling bling is, denk dat dhr moog zelf daar nooit achter zou staan die ongein

OMG that is one ugly looking synth... I bet Bob will turn around in his grave if he sees this

main-qimg-96ae2535d27ff43798b407d90f8d66e3

jees

Nog een Anniversary Edition? Waarom niet, blijkbaar zijn er nog niet genoeg versies. Hoeveel wil je 1 synth uitmelken zeg. Dus nu zijn er de:
Voyager Performer Edition
Voyager RME
Voyager Electric Blue Edition
Voyager Signature Edition
Voyager Anniversary Edition 50 jaar Moog
Voyager Select Series
Voyager Old School
Voyager XL
Voyager Anniversary Edition 10 jaar Voyager

Ook aardig overdreven voor 1 synth. Over een jaar kunnen ze er weer een uitbrengen omdat Moog 60 jaar bestaat.

Holy smokes! Ik hoop toch wel dat ik de gelukkige winnaar zal zijn. Ik win nooit iets, dus mijn kansen moeten wel goed zijn :)

Hoeveel wil je 1 synth uitmelken zeg
gezeur. Gibson brengt toch ook ieder jaar een "nieuwe" Les Paul gitaar op de markt? Daar hoor je nooit iemand over klagen. We mogen ons gelukkig prijzen dat een BEDRIJF als Moog tegenwoordig wel wat marketing-kaas gegeten heeft. Al die mooie producten blijven alleen maar komen alleen als ze ook daadwerkelijk verkocht worden

Ach joh, je hoeft het niet te kopen heh.

Ik vind hem wel gaaf. Zouden ze dit ook met mijn Satellite willen doen omdat ie al 10 jaar wonderlijk alles overleefd wat er mee gebeurt is? Die blijft tenminste heel door tin en flightcase onderdelen :D

Dit is gewoon een investering (waarschijnlijk). Museumstukkie.

De meeste schilderijen van grote meesters vind ik ook niet echt mooi en zou ik ook geen geld overhebben als het niet als investering zou zijn.. aan de andere kant: je kan wel iets hebben dat alleen maar meer waard wordt (theoretisch), maar als je 't niet verkocht krijgt, heb je er nóg weinig aan :D

Back