Hilltree
Listen here, you little shit.
ik snap er zoondertussen geen hol meer van, bedoelen jullie dat het account van Deazey-D gehacked is?
dat is een mogelijkheid ,ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik snap er zoondertussen geen hol meer van, bedoelen jullie dat het account van Deazey-D gehacked is?
dat is een mogelijkheid ,ja

Het zal dan wel een grote doos zijn dus dan denk ik wel dat eerder al een lichtje gaat branden als ie binnenkomt en nog dicht zit![]()

heb net Ron een bericht gestuurd dat ik hem wil hebben

Allemaal formuliertjes voor. Met een aangifte, volgens mij iedereen al gedaan gaat deze persoon in de toekomst veel problemen krijgen met alle nieuwe regels qua verzekeringen en een hypotheek Onder aan de streep is het voor mij over om iets op te laten sturen en is dus slecht voor het forum, deze conclusie zullen nu meer trekken. Het lijkt alsof het account gekraakt is nu alle details bekend worden. Heel spijtig heb liever iets meer vertrouwen in mensen. Noem mij naief, maar waar blijven we anders.....
je hebt dus kans dat deze jongen zich helemaal blind geschrokken is?
![]()
Ja.
Dus voordat iedereen de pek en veren pakt, en met fakkels voor zijn deur gaat staan, is er dus altijd nog de mogelijkheid dat er een vergissing/ hack, of zelfs een ziekte in het spel is.
En pas aub op wat hier allemaal neergezet word.