Jam-sessie: ja of nee?

Jam-sessie: ja of nee?

• Jam-sessie? Leuk!

Stemmen: 24 70,6%
  • Jam-sessie? Nah, niets voor mij.

Stemmen: 8 23,5%
  • Jam-Sessie? Was da?

Stemmen: 2 5,9%

• Totaal aantal stemmers
    34

Ralf T

Stamgast
OK, aangezien we toch aan het brainstormen zijn over samenwerking in de muziek, wie ziet het zitten om met een aantal personen de studio in te duiken voor een jam-sessie?

Is goed. Ik wil wel komen.
Wat moet ik meenemen? Een SIDstation?

benderdanookbij
808/909/SU 700

Nou, dat wordt een drukke sessie... Wat mij betreft mag iedereen meenemen wat 'ie mee kan nemen, maar we moeten alleen nog even brainstormen over een geschikte studio. Iemand voorstellen?

Weet er iemand ff een iets te ritselen bij de wisseloord studio's? (geintje!)

Sta ik toch mooi met m'n sjakie in m'n fikken met bijna alleen maar software. Of een EX5 in m'n auto past. (dat wel ja)

Just say the word!

Orgineel geplaatst door glennplumber
mmm dat word helaas lastig bij mij. Ik ben al blij dat ik 1 persoon extra kwijt kan. Met z'n tweeen max.....dus dat word lastig.

same here.

Het lijkt me wel leuk, ben alleen bang dat het een beetje een zooitje wordt als iedereen tegelijkertijd begint te klooien.

Kunnen we bv alle apparatuur syncen? En een persoon moet dan een goeie mix proberen te maken. Dan kan iedereen erop in spelen.

Orgineel geplaatst door wiener303
Het lijkt me wel leuk, ben alleen bang dat het een beetje een zooitje wordt als iedereen tegelijkertijd begint te klooien.

Kunnen we bv alle apparatuur syncen? En een persoon moet dan een goeie mix proberen te maken. Dan kan iedereen erop in spelen.

Daarom (lijkt mij) gaan we ook eerst rond de tafel zitten om te kijken wat iedereen leuk vind. Opschrijfen-samenvatting-conclusie.

Het zelfde met 'wie kan/wil wat'. Opschrijfen-samenvatting-conclusie.

En met een beetje creativiteit komt er vanzelf een plan uit ! Toch ??

Orgineel geplaatst door wiener303

ik denk dat je het sowieso moet verdelen over verschillende sessies, met maar maximaal 5 mensen tegelijk bijvoorbeeld. allemaal MIDI syncen aan een centrale clock en klooien maar ... misschien van te voren een beetje afspreken dat een persoon basis ritme doet, een persoon additionele percussie, een persoon baslijnen en twee personen melodieuze geluiden zoals pads, string e.d. :)

In Eindhoven hebben ze een pop-ei. Daar kun je voor niet al te veel centen een redelijke ruimte scoren met een pappa als je wilt.
Of ze moeten al aan't verbouwen zijn.
Maar een andere willekeurige repetitieruimte moet toch ook kunnen?

Ben ooit eens met een synth van 20kg in een bus aan het reizen geweest om te jammen. De mensen raar kijken naar m'n synth in een slaapzak. (arme student)
En wat denk je? Niemand kwam opdagen, heb ik maar die 10 piek gedokt en ben aan't scheuren geweest op een PA. Dat was wel gaaf, maar ook zo alleen. (snik)

Laptop gaat wel lukken, maar eh die USB/PCMCIA geluidskaart gaat niet lukken. En die onboard geluidskaart ruist nog meer dan een ocean bij storm.

Ik wil ook jammen =( =(

Ben alleen bang dat ik m'n TB sloop. ;)

Back