Yusynth PCBs waar te verkrijgen?

Kneelz

Reuzebonk
Ik zag een aantal leuke Yusynth PCBs en nu vroeg ik me af of deze ergens te bestellen zijn. Het enige wat ik na een korte zoektocht (hier en via google) heb kunnen vinden is bridgechamber maar die hebben niet echt de PCBs die ik zocht.

Mijnprintplaat had ik ook al gevonden inderdaad. Is de prijs een beetje te doen? Misschien moet ik maar een groupbuy topic maken als ik eruit ben dan zou natuurlijk ook wel wat kunnen schelen

En niet kiezen voor green coating, maar dat wist je al van de Yusynth print die je al hebt ;)
Ik heb ook ooit eens laten verleiden zo'n spuitbus te kopen maar getver wat een naar spul is dat.

Je kunt ook altijd informeren of ik toevallig op het punt sta iets te etsen, want dan kan ik het altijd meenemen. Ik ets alleen nog bij uitzondering in opdracht, maar als de bak dan toch aan staat... (voorlopig staat er niks op de planning overigens, dus mijnprintplaat.nl is vast sneller).

Ja, dat is natuurlijk ook weer zo, ik zal het eens gaan bekijken snel... Nog een maandje en dan kan ik als detacheerder weer naar een ander bedrijf en hier heb ik nog de mogelijkheid om RVS frontplaatjes te laten laseren dus mijn orientatie op DIY modules is een beetje in een stroomversnelling geraakt haha...

Inderdaad ik zag de green coating optie al staan en ik moest er meteen aan terugdenken. Ik zal je aanbod in ieder geval in mijn achterhoofd houden.

Ik heb later nog eens printplaten laten maken bij hem die ik heb laten vertinnen, kost bijna niks en werkt perfect.

ems-synthi-clone-pcb-c.jpg

ik zou eigenlijk die hele modular gewoon wel willen bouwen
Welcome to the DARK SIDE! :duivels: *D

Ets je zelf pcb's dan kan ik me voorstellen dat je enkelzijdig werkt.....
maar als je dan toch ga bestellen waarom dan niet goedkoper en dubbelzijdige pcb's ipv duurdere dappere huisvlijt?

In China kan je dubbelzijdige pcb's voor een fractie, >20-30% van mijnprintplaat's prijs laten maken....
Het oogt professioneler, de pcb's zullen compacter zijn wat weer niet formaat gebonden is, door de silkscreen verlaagt het de kans op fouten en imo het belangrijkste: het soldeert veel en veel fijner....
Het enige is dat ze met Fritzing, Eagle of Gerber files werken.......

Welcome to the DARK SIDE! :duivels: *D

Ets je zelf pcb's dan kan ik me voorstellen dat je enkelzijdig werkt.....
maar als je dan toch ga bestellen waarom dan niet goedkoper en dubbelzijdige pcb's ipv duurdere dappere huisvlijt?

In China kan je dubbelzijdige pcb's voor een fractie, >20-30% van mijnprintplaat's prijs laten maken....
Het oogt professioneler, de pcb's zullen compacter zijn wat weer niet formaat gebonden is, door de silkscreen verlaagt het de kans op fouten en imo het belangrijkste: het soldeert veel en veel fijner....
Het enige is dat ze met Fritzing, Eagle of Gerber files werken.......

heb je een linkje van waar je dat in china kunt laten doen dan?

Back