Yusynth PCBs waar te verkrijgen?

Hier kun je ze bestellen http://bridechamber.com/PCBs.html :okdan:
Kwaliteit van de pcb's is goed..

Als je de eerste post had gelezen wist je dat de TS dit al wist maar dat die niet alles hebben.
En ik vind ze ook nogal aan de prijs. 25+18=43USD incl verzend als je er eentje wil hebben...

Dan is 10 stuks voor 38 usd uit china een stuk relaxter..

(bedankt voor de link sms303)

yusynth pcb's

yusynth pcb's

Ik heb in ieder geval de hele nacht gedroomd over modules en synths :D

Ik ga hem bouwen! :kroon:

Dat is ook mijn idee, ga 'm bouwen.. Misschien niet alle modules maar toch wel een behoorlijk aantal.
Ben totaal nieuw in de DIY modulair wereld, ben begonnen met het bouwen (incl. zelf etsen) van de VCO, MM VCF, VCA, LFO, ADSR en de mixer. Deze modules zijn klaar en ga ik komende kerst/nieuwjaar weken aan een scoop hangen en testen.
Omdat dat zelf etsen nogal een trail and error bezigheid is zou ik graag wat PCB bestellen.
Het verhaal van China laten maken, gerber files en het omzetten hiervan wordt voor mij dus een beetje ingewikkeld....

Ik heb wel een hoop ervaring met zo'n beetje alle grote CAD pakketten. Daar zitten vaak ook PCB design modules in. Op dat specifieke gebied heb ik helaas geen ervaring maar ik kan in ieder geval eens kijken of ik er iets mee kan om die zogenaamde Gerber files na te kunnen tekenen vanaf PDF...

EDIT: Een korte zoektocht geeft me het idee dat de software in deze pakketten geen RS-274X (extended Gerber) output hebben en dan kun je er volgens mij niet veel mee. Er zijn wel genoeg gratis pakketten te vinden waarmee je dit overigens wel kan. Als het de moeite en daarmee dus ook de prijs waard is, dan wil ik me er best eens aan wagen om te kijken of dat een beetje snel gaat na enige oefening... Anders wordt het denk ik gewoon mijnprintplaat.nl... of een groupbuy van zeg 10 PCB's per item daar veel zal opleveren qua prijs zou ik moeten na rekenen. Maar, zoals al eerder gezegd ben ik bang dat het niet zal opwegen tegen de moeite maar wie weet...

Laatst gewijzigd:
As het pakket niet echt 100% compatible Gerber en Excellion files levert zou ik het toch meer zoeken in een echt pcb design programma.

Persoonlijk zou ik het namaken en laten produceren ook even met Yves Yuson checken. Waarschijnlijk is het geen probleem, maar het is wel zo netjes vind ik zelf. En wie weet heeft hij wel gewoon Gerber files liggen...

Persoonlijk zou ik het namaken en laten produceren ook even met Yves Yuson checken. Waarschijnlijk is het geen probleem, maar het is wel zo netjes vind ik zelf. En wie weet heeft hij wel gewoon Gerber files liggen...

Dat sowieso natuurlijk, ik las dat sommige PDF's wel om te zetten zijn naar Gerber maar dat moet dan maar net het juiste formaat zijn. Ik zal van de week eens contact proberen op te nemen met de beste man.

Ga je heel toevallig ook een Yusynth Minimoog VCF maken Kneelz? Ik ben van plan dat filter te gaan bouwen en heb ook een pcb nodig. Als jij De Yusynth MInimoog pcb gaat maken of laat maken, dan wil ik er ook wel eentje. Scheelt voor ons allebei in kosten dan.

Eerst maar eens even kijken wat de mogelijkheden zijn, waar de animo het meest ligt en of het uiteindelijk loont denk ik. Heb net via de Yusynth website contact proberen op te nemen maar dat contactformulier werkt niet "emailadress invalid"?. Dus ik ben nog niet veel wijzer of er eventueel Gerber files van bestaan.

Ik zou gewoon van de schema een nieuwe pcb ontwerpen met Fritzing.
Vervolgens 10 prototype pcbs bestellen bij Iteadstudio.
Ben je waarschijnlijk 20 euro kwijt voor 10 pcb's en wat vrij tijd.

Back