nieuwe soundbank instaleren op blofeld?

Kjelldb

Nieuwkomer
Hey

Ik heb net die rob lee soundset voor men blofeld aangeschafd.
Maar nu kan ik maar niet vinden hoe ik die in men blofeld kan krijgen, ik heb googel al afgezocht en niks te vinden hier over of ik zoek het verkeerde.

kan iemand mij helpen?

THX :doei:

Normaal gezien gewoon de midi file (via usb midi) sturen naar blofeld

Euhm... betekent dat dan dat één iemand zo'n midi file kan aanschaffen, doormailen naar anderen (eventueel voor een prijsje) en dat men die dan zonder problemen kan op de eigen Blofeld zetten? :)

Yup.. Zo makkelijk is het!

Ik heb laatst de dr ingo weidner analog vs digital soundset aangeschaft bij waldorf zelf. Dus.... ;)

Euhm... betekent dat dan dat één iemand zo'n midi file kan aanschaffen, doormailen naar anderen (eventueel voor een prijsje) en dat men die dan zonder problemen kan op de eigen Blofeld zetten? :)
Yup, Yup.. Zo makkelijk !

Midi files kan je dus niet beschermen... (spijtig genoeg).
(Tekst ook niet...)

Ik gebruik daar gewoon dat SPECTRE prog van Waldorf voor. Upgrade knop klikken, MIDI of SysEx file selecteren en gaan met die banaan.

Ik gebruik daar gewoon dat SPECTRE prog van Waldorf voor. Upgrade knop klikken, MIDI of SysEx file selecteren en gaan met die banaan.

Moet je daar niet de SL upgrade voor hebben? Zit standaard in de keys versie, maar niet in desktop. Mij lukte het niet in spectre in ieder geval!

Back