Ik kan geen pb's versturen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VL7

Al vintage van mijzelf
Hi,
Ik kan geen berichten versturen, als ik wat aanmaak lijkt het alsof ik heb verstuurd maar er gebeurt niets, er staat ook niets in mijn verzonden map.
Berichtjes naar mods lijken ook niet aan te komen.
Heeft iemand een tip?
Groeten,
Vl7

Instellingen:

Standaard een kopie van verzonden berichten in de map Verzonden berichten bewaren

Vinkje aanzetten.

Bedankt allebei maar ik geloof niet dat de tips helpen.
Ik wacht nog één dag en dan zet ik wel een advertentie in de Telegraaf om de mods te bereiken ;-)
Groeten,
Vl7

Nou, dat je mij geen berichten kan sturen dat klopt wel, want na een akkefietje tussen jou en een ander forumlid (ik denk een 6 jaar geleden) met een synth die verwisseld bleek heb ik jou destijds op negeer gezet. Puur om mezelf te beschermen tegen handel teleurstellingen. Vandaar...

Vr groet Chris

Helaas, een moderator kan niet bij de instellingen van dit forum.

Maar jou probleem lijkt me erg browser gerelateerd , omdat het alleen nog bij jou het geval is.
Heb je ook al geprobeerd een pb naar jezelf te sturen als test ?
En deed het alles nog een tijdje geleden [ en wat is er eventueel veranderd]

Als bevestiging komt er een flash popupje te voorschijn.
Nu ondersteunen de nieuwste browsers voor android geen flash meer.

En heeft diegene waar je naar toe stuurt niet de inbox vol ?

Instellingen

Instellingen

Het is een iPad met Safari, het lijkt er op dat ik nu wel twee berichten heb verstuurd. Hopelijk werkt het weer en bedankt voor de moeite. Ik heb niets veranderd, dat is het rare maar goed, nu alle cookies opgegeten en hopen dat het weer gaat lukken allemaal.:halleluja

En Anoniempje, neem svp contact met mij op om uit te zoeken waar je het over hebt.
Overigens vind ik het niet zo netjes zoiets op het forum te zetten zonder feiten etc. te zetten.
Maar goed, als je mij pb't dan kunnen we er naar kijken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back