"Hardware" editors

Zijn jullie nog geinteresseerd? Anders stop ik met 'spammen' ;-)

Ik krijg heel weinig feedback op mijn werk. Als je helemaal niks vind mag je het ook zeggen hoor ...

ik ontdek het nu pas ...
leuk ga me eens inlezen

Ik krijg heel weinig feedback op mijn werk. Als je helemaal niks vind mag je het ook zeggen hoor ...
Weinig feedback ? Wil dat zeggen dat je dan ook met je project stopt ?
Je dient er zelf eerst in te geloven... ook zonder wat anderen zeggen of schrijven.
Ikzelf vind het nu nog niet de moeite en heb daarover al 'feedback' gegeven (maar dat viel niet in goede aarde). Nou ja, feedback werkt in twee richtingen of helemaal niet...

:gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap:
:slotje:

Da's flauw.

Programmeren is een eenzame aangelegenheid. Hoe groter de ambities, hoe meer tijd het kost. Even iets in elkaar zetten is er echt niet bij. Je zult behoorlijk ver moeten zijn en iets kunnen laten zien wat werkt wil je de mensen er echt bij betrekken. Dan pas kun je feedback verwachten. Als je nog in de ontwerpfase zit is dit veels te vroeg. Kwestie van doorbijten dus. Heb zelf een programma gemaakt en dat duurde ongeveer 2 jaar voor ik het kon laten zien en feedback kreeg.

d'r staat toch behoorlijk wat constructieve opmerkingen bij de bovengeplaatstelinks ...
lijkt me toch dat er heel wat feedback al staat

Ik heb het niet over Feedback over het idee, daar is ruim op gereageerd.

Ik heb een een UI / interactie ontwerp gepubliceerd waar geen reactie op is gekomen en ook mijn test applicatie heeft nog geen response (behalve van een collega :D ). Ik had de indruk dat hier ook een paar mensen zaten die weten wat het is om op aan wat abstracter nivo een idee naar waarde te schatten, mensen die door de ruwe kantjes heen kunnen kijken om de kern van het idee te kunnen zien.

Feedback van twee kanten? Prima! Mijn feedback aan jullie is dat het lijkt dat jullie alleen woorden en geen daden zijn. So be it, geen probleem. Ik zal wel 2 jaar wachten dan... :P

Back