Doet die ook sysexbulks of enkel strings ?
tja, ik kan wel niks ontvangen, maar ik verander de sysex dump in realtime, ik verander daar parameters in, en bereken de cheksum opnieuw, maar ni voor al de features,,
bv om elke patch komende van een bank, als .. hoe noemt dat weeral, de huidige user-temp patch, te gebruiken,
anders zit daar de bank en prog nummer aan vast..
(Je zegt dat je die opsplitst in kleinere blokken, daar zullen veel synths toch een probleem mee hebben bij de verzending ?)
tja, nee, er komen geregeld F7 (of is't nu weeral 7F) commando's in, en daar zet ik een 'break'
Ik gebruik de sendmidi cli commanda's, van nsm, een hack voor MED-SS voor.
jou programma is blijkbaar heel uniek voor jou setup gemaakt, niet universeel bruikbaar dus...
Idd, 't is vooral voor m'n eigen setup gemaakt, maar 't is mss wel een beetje universeel,...
en tja, voor mij op xp in vst, met logic en osx kan ik mijnen draai niet vinden..
Nou ja ik wil je wel helpen indien nodig maar het werk overnemen, dat vraagt te veel tijd...
ja idd, ik krijg er ook weer een zwaar hoofd van,, 't was maar een gedacht, laat dat maar zo,,

Want tja, k heb eigenlk voor mezelf toch het perfecte tool, en zolang mijn Amiga blijft werken, geen probleem...