Oxygene..maar dan anders

CreOn

Alles naar de knoppen....
Haal de sambaballen maar uit de kast met deze versie van Oxygene... :D

Shit... en net op dat moment heb ik dan geen koptelefoon bij de hand! :stupid
Ben errug benieuwd!

Gaaf dit zeg!

Knap gedaan!

Dit is pas een remix. Totaal andere benadering, maar je herkent het origineel!

Is van één of andere Senor Coconut....heeft ook nog een versie van Radio Activity.

Origineel geplaatst door ZmokE
Is van één of andere Senor Coconut....heeft ook nog een versie van Radio Activity.

En vrijwel de rest van het hele Kraftwerk genre ... Vooral de Autobahn versie van Meneer Kokosnoot is erg goed (met een niet startende auto en een vloekende braziliaan aan het begin).

yups..z'n vorige album waren alleen maar kraftwerk covers..z'n nieuwe album gaat over meerdere artiesten..erg lachen

Geweldig dit! Doet me ook wel een beetje denken aan hetgeen Richard Cheese doet (zijn versie van 'Insane in the brain' is hilarisch)

heb me laten vertellen dat iemand van kraftwerk meegeholpen heeft of het zelfs bedacht heeft, senor coconut dan.

Señor Coconut heeft idd. twee albums uitgebracht, "El Baile Alemàn" met Kraftwerk interpretaties en "Fiesta Songs" met hetzelfde recept toegepast op allerlei andere nummers ("Smoke on the Water" etc.).
Dat tweede album is ook niet zo sterk, hoef je niet meer dan één à twee keer te draaien voor de grap-factor.

Onbekend: de man achter Señor Coconut, de Duitser Uwe Schmidt, heeft nog een interessanter album uitgebracht onder de naam Lb (Lassigue Bendthaus) genaamd "Pop Artificielle".

Hier doet hij precies het tegenovergestelde van zijn eerdere Kraftwerk interpretaties; namelijk, popnummers transformeren in electronische muziek.

Attachments

• lb - the future.mp3
    610,2 KB · Bekeken: 93
Deze is ook heel gaaf: de versie van David Bowie's Ashes to Ashes...

Attachments

• lb-ashes_to_ashes.mp3
    964,1 KB · Bekeken: 79
Back