[Modulargrid] Je huidige set-up

Ik heb er ook 1 besteld maar zo te zien wordt de voorraad dus niet actueel bijgewerkt. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen dan...
Ik denk dat de mijne niet 1 van die drie was, had 'm al eerder gereserveerd via mail... :D
Dus zal toch wel kloppen.

Rack weer vol =(

modulargrid_76131.jpg

Clouds is net binnen, moet daar nog goed voor gaan zitten. Ginko lfo wordt binnenkort vervangen door de xoac lfo ��
Ach ben continu aan scherp stellen, denk dat de PEG binnenkort ook het veld gaat ruimen.
Mijn techno monster case ��

Clouds is net binnen, moet daar nog goed voor gaan zitten. Ginko lfo wordt binnenkort vervangen door de xoac lfo ��
Ach ben continu aan scherp stellen, denk dat de PEG binnenkort ook het veld gaat ruimen.
Mijn techno monster case ��

Cool :)
Nog tips voor must-have techno modules? Liefst een beetje betaalbaar ;)
Zie mijn huidige setup een paar Posts hierboven ;)

Denk dat je dat best zelf uitzoekt. Dat is net modular. Als iedereen hetzelfde koopt voor techno waar is de zin dan van het modular?

@Progmatic-Studios hoe bevalt die telharmonic?

Het is dat er geen ingebouwde AD in die module zit anders had ik hem al lang gehad, ik twijfel nu nog wat.

Cool :D Had je hem ook binnen 4 weken binnen? Rackplanning voor mijn niet-doepfer row komt er nog aan btw. Jullie weten ook dat tiptop nu de audio over bus "mixz" module heeft? Dat is erg handig als je met tiptop een halve drumcomputer hebt samengesteld in een row :okdan:

Mooi startsetje! Je weet dat je de headphone uitgang van de NM ook eventueel kunt gebruiken om CV uit te sturen? Kan handig zijn...

Back