The Untitled
Ouwe rot
Stock staat nu op 1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat de mijne niet 1 van die drie was, had 'm al eerder gereserveerd via mail...Ik heb er ook 1 besteld maar zo te zien wordt de voorraad dus niet actueel bijgewerkt. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen dan...

Clouds is net binnen, moet daar nog goed voor gaan zitten. Ginko lfo wordt binnenkort vervangen door de xoac lfo ��
Ach ben continu aan scherp stellen, denk dat de PEG binnenkort ook het veld gaat ruimen.
Mijn techno monster case ��

Mfb osc3, heerlijk voor techno stabsCool
Nog tips voor must-have techno modules? Liefst een beetje betaalbaar![]()

Cool
Nog tips voor must-have techno modules? Liefst een beetje betaalbaar
Zie mijn huidige setup een paar Posts hierboven![]()
@Progmatic-Studios hoe bevalt die telharmonic?
Het is dat er geen ingebouwde AD in die module zit anders had ik hem al lang gehad, ik twijfel nu nog wat.

, overweeg ook de Karl Marx Stadt (doepfer diy synth) zodra ze (weer) beschikbaar komen erg vette/veelzijdige module. Waar trekken jullie die WMD Geiger Counter module vandaan SL ? 
Vette setups, overweeg ook de Karl Marx Stadt (doepfer diy synth) zodra ze (weer) beschikbaar komen erg vette/veelzijdige module. Waar trekken jullie die WMD Geiger Counter module vandaan SL ?
![]()
http://www.schneidersladen.de/en/wmd-geiger-counter-module.html
Had je hem ook binnen 4 weken binnen? Rackplanning voor mijn niet-doepfer row komt er nog aan btw. Jullie weten ook dat tiptop nu de audio over bus "mixz" module heeft? Dat is erg handig als je met tiptop een halve drumcomputer hebt samengesteld in een row