synthesizerheaven uit de lucht?

SaintEric

niet heilig, maar toch...
Sinds gisteravond kan "de server niet gevonden worden". Zijn ze alweer uit de lucht? :confused:

Grt,
Eric.

Re: synthesizerheaven uit de lucht?

Origineel geplaatst door SaintEric
Sinds gisteravond kan "de server niet gevonden worden". Zijn ze alweer uit de lucht? :confused:

Grt,
Eric.
Ik heb er vanmorgen nog een verhaal over de Moroco geposts.

De website wordt binnenkort, misschien nu al, verhuist. Misschien is dat het.

Synthesizer Heaven will be moving to a new dedicated server and faster back bone in order to facilitate an even better place to be! Because of this, the site will be inaccessable for a couple of days in order for us to perform the upgrade. We apologize for this small inconvience! Everything will be there when we are back and more! Thanks! Eric AKA Fairlight.

Ik kan er nog steeds op.... en dan bedoel ik op de website. ;)

Ok thanks for the info..

Grt,
Eric.

Nu is ie wel weg..

Misschien kan fairlight iets zeggen over wanneer ie verwacht dat ie weer op is? Kevin Lamb was daar ook nieuwsgierig naar.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Misschien kan fairlight iets zeggen over wanneer ie verwacht dat ie weer op is? Kevin Lamb was daar ook nieuwsgierig naar.

Deze mail kreeg ik gister van Eric, dus nog een dagje wachten and we're back in Heaven! :)

Ik ben aan de server aan het werken op dit moment. Ik had een melding
geplaatst op Synthesizer Heaven (de front pagina) hierover.

Vermoedelijk nog een dagje of twee voordat ik het spul weer op heb bij
mijn
vriend!

Maar dan is het racen :)

Groetjes
Eric

Ik kan er al een hele tijd (relatief ;) ) niet op =(
Hoop dat hij weer snel in de lucht komt...

Veel succes ermee iig! :biertje:

We hebben het over SynthesizerHeaven, een internationale en nieuwe forum over synthesizers en zo.

URL zou moeten zijn www.synthesizerheaven.com

Origineel geplaatst door ironfreq
We hebben het over SynthesizerHeaven, een internationale en nieuwe forum over synthesizers en zo.

URL zou moeten zijn www.synthesizerheaven.com

OK, nu krijg ik wel een "The page cannot be displayed" melding. Zojuist was het zo'n melding dat die URL überhaupt niet bestaat. :confused:

Zijn ze in 'heaven' beland? Nog steeds niks..:z

Heeft iemand al meer informatie hierover? =(

Origineel geplaatst door ironfreq
Heeft iemand al meer informatie hierover? =(
Het is stil... te stil.

Ik heb ook geen antwoord van Fairlight gekregen....Ik had direct na m'n vorige bericht een pb gestuurd....

Back