nep?

jwhagenbeek

Ouwe rot
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...arp-2600-keyboard-typmachine-gloeilampen.html
Ik krijg nogal veel reacties met vragen over de keyboard dus nog wat extra info: er zit een grote bak bij met allemaal schuifjes. en een hoop kabels. tijdens het verder opruimen van de zolder kwam ik er nog een tegen en die moet dus ook weg. eentje zit ingepakt in de originele verpakking en eentje is zonder verpakking en al wel gebruikt.

tja hij weet niet waar ie t over heeft maar heet toevallig "leslie" en ik trapte er vannacht gewoon in :P

Hij noemt het een keyboard en zet het bij synthesizers, hij zegt dat er geen luidsprekers bijzitten maar die heeft een Arp 2600 nu net wél. Hij moet beter leren liegen. En 2 exemplaren is erover. :)

Ik vind 3500 euro wel wat veel voor wat theelabels......

De man wil gewoon af van wat oude rommel die zijn relatie nog op zolder had staan. Geef hem eens ongelijk. :)

is het trouwens niet een idee om een draadje te openen waarbij we advertenties op datum en naam van de adverteerder zetten om als er iets moois op marktplaats verschijnt t kunnen checken?
bijvoorbeeld zo:
20-01-13; Leslie; Bergen op Zoom; arp2600 2x 75,-
21-01-13; ik; Delft; mn modular voor 1,-

en dan kunnen we achteraf erachter zetten of t misschien wel waar was....
Als de advertentie van Leslie nep is dan denk ik dat ie gewoon een zielig eenzaam persoon is maar zoals er helaas vaker is gebleken zijn er ook "scammers" die er geld aan over proberen te houden... en dan is t kwalijk

Laatst gewijzigd:
Ik ben bang dat de adv. wel echt is.
Die gast weet niet waar hij het over heeft denk ik.
Tevens zet hij er ophalen bij en ook nog eens voor 75 euro.
Of het moet een rare grap zijn ofzo, lijkt mij stug.
En ja ...ik ben altijd al goedgelovig geweest. :)

Kom op, dit geloof je toch niet. Serieus, in zijn edit vermeldt hij losjes dat het niet om 1 (nieuw in de verpakking) Arp 2600 gaat maar dat hij ondertussen nog een tweede exemplaar heeft gevonden. Lag vast tussen een vermiste Van Dyck en enkele Dode Zee Rollen.

Ik hoorde dat zijn net gevonden CS-80 omgekieperd was en zo de 2600's beschadigd had. Allebei ja. Dus hoppa, alledrie die krengen naar het stort. Gelukkig is de typmachine ongedeerd.

Kom op, dit geloof je toch niet. Serieus, in zijn edit vermeldt hij losjes dat het niet om 1 (nieuw in de verpakking) Arp 2600 gaat maar dat hij ondertussen nog een tweede exemplaar heeft gevonden. Lag vast tussen een vermiste Van Dyck en enkele Dode Zee Rollen.

:D......

:mega:

Ik zou wel eens willen weten wie van de non-believers hierop heeft gereageerd, "om te testen" ... :D

Back