bodo
vibrate on
Ben erg blij met m'n Intellijel Dixie, er is ook een DixieCTRL-module uit waarmee je tot 4 Dixies mee kan aansturen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.Zelfbouw is voor mij geen probleem, maar ik ben nog geen eurorack diy vco's met pcb, frontplate e.d tegengekomen.of iets zelf bouwen???
mogelijkheden genoeg op internet , bijv; een minimoog vco??,,of iets van thomas henry
Mooi spul. DPO lijkt mij wel wat maar vrij prijzig. Wel gelijk een dual VCO.Ik zou in de overweging, naast genoemde Make Noise DPO, ook de Intellijel VCO's meeneemen (Dixie-2 en/of Quadra, afhankelijk van hoe uitgebreid je behoeften zijn). Of misschien zelfs de recentelijk geupdate Corgasmatron (2), een dual filter met zelfoscillatie en 2x v/oct input? Hoe dan ook, Intellijel spul is zeer degelijk gebouwd en niet te duur.
Ja, mijn enige VCO op dit moment is een Piston Honda. Die klinkt ook behoorlijk bruut. Wellicht zou ik voor een 2e (en of 3e VCO) juist voor een ander merk moeten gaan.De Hertz Donut heb ik geen ervaringen mee maar heeft een behoorlijke schare fans. Al is 't, zoals vaak met Harvestman, aan de 'ruigere' kant van het geluidsspectrum, geloof ik.
Zelfbouw is voor mij geen probleem, maar ik ben nog geen eurorack diy vco's met pcb, frontplate e.d tegengekomen.
misschien dat er volgende maand een te koop isik ben nog geen eurorack diy vco's met pcb, frontplate e.d tegengekomen.