Pissig door ebay

Heb al meer maal geluk gehad, nog vorige week drumstation voor 155 euro.

Heb gezien dat je soms gouden zaken kan doen door af en toe de toebehoren en uitzonderlijke aanbiedingen
af te gaan. Soms staan instrumenten niet in juiste rubriek en worden deze itrems niet direct door anderen gezien.

Gear dat ik tot nu gewonnen heb op e-bay aan superprijzen.

Tr505 aan 65 euro met opsturen en al vanuit duitsland
tr606 aan 135 euro met opsturen vanuit Engeland
tb 303-cv midi aan 600 euro vanuit usa
en laatst drumstation aan 155 euro vanuit Duitsland

Prijzen vallen mooi mee.

Wens jullie ook allemaal veel geluk met jullie e-bay jacht

Vince

Heeft iemand dit wel eens gehad:

Wil ik in de laatste 10 minuten bieden op een synth. Klik ik er naar toe verschijnt de advertentie in beeld. Na een paar seconden sluit explorer af! Kan ik niet bieden. Wat ik ook doe. Shit, synth aan mijn neus voorbij... ;{

Paar dagen later staat hij weer te koop, waarschijnlijk prijs niet gehaald. Wil ik weer bieden in de laaste 10 minuten gebeurt weer hetzelfde!! Heel frustrerend. :( Ik heb nou de verkoper maar geemaild in de hoop dat ik alsnog een koop kan maken.

Origineel geplaatst door jaxxon
Heeft iemand dit wel eens gehad:

Wil ik in de laatste 10 minuten bieden op een synth. Klik ik er naar toe verschijnt de advertentie in beeld. Na een paar seconden sluit explorer af! Kan ik niet bieden. Wat ik ook doe. Shit, synth aan mijn neus voorbij... ;{

Paar dagen later staat hij weer te koop, waarschijnlijk prijs niet gehaald. Wil ik weer bieden in de laaste 10 minuten gebeurt weer hetzelfde!! Heel frustrerend. :( Ik heb nou de verkoper maar geemaild in de hoop dat ik alsnog een koop kan maken.
hmmm, dat is vreemd. Normaal kan dat alleen maar 1 dag voordat de veiling afgelopen is... Of had er nog niemand op geboden?

hmmm, dat is vreemd. Normaal kan dat alleen maar 1 dag voordat de veiling afgelopen is... Of had er nog niemand op geboden?
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?

Overigens had er verder niemand een bod gedaan de tweede keer. Het is dus niet dat ik de synth voor de neus van een winnaar wegkaap.

Je kunt tot maximaal 1 dag voordat de veiling afloopt dingen wijzigen zoals de minimum prijs en andere zaken. Verder kun je tot dan ook de veiling beeindigen.

Als de veiling nog minder dan 1 dag duurt dan kan dat geloof ik alleen nog maar als er niemand geboden heeft.

Maar volgens mij was de veiling niet beeindigd. Zodra de comp klaar was met laden van de advertentie sloot hij eplorer af. Waarschijnlijk een fout in de site waardoor explorer crashtte.

Origineel geplaatst door senso
Wat ook een leuke is, maar dan niet als je het zélf doet, is deze:
Heb ik tot het laatste moment gewacht met bieden op een Oberheim manual. Het staat al de
hele week op 12 Engelse ponden. Nog een minuutje of 4 te gaan. Ik denk: 25 pond zal wel
zo'n beetje het maximum (onzichtbare) bod zijn, dus alla!... 26,05!
Moet wel ff snel, dus 26,05 ingetikt... confirm this bid en.....
Kolere!!!!! Zesentwintighonderdenvijf English Motherfucking Pounds ??????????
Tsja, kwam van eBay UK, dus dan moet je geen komma, maar een punt tikken. =(
Nou kun je wel een bod intrekken, maar dat lukt je echt niet meer in 3 minuten.
Godzijdank was het andere maximum bod 35 pond, dus ik kwam er met 36 nog goed van af.
Lol..

Afgelopen week had ik dus hetzelfde. Ik weet ik goed hoe het gekomen is..

Ik ga altijd via ebay.nl naar ebay en dus nederlands, maar ik zoek wel internationaal. Toen kwam ik op wat Mad Max video's... 1,2 en 3 voor 3 GBP. Dus ik bied (op de nederlandse ebay) 4,32 GBP of zo... De veiling duurde nog een 2 uurtjes dus ik weer aan het werk.

Krijg ik een emailtje dat ik overboden ben.... "Klik hier om nog een bod te doen..."
Die link gaat dus direct naar de engelse ebay met dezelfde auction natuurlijk.. Dus ik typ braaf: 5,01 in.. en snel dat confirm scherm weg drukken..

Gefeliciteerd! U bent de hoogste bod met 5,02 GBP Huh??????

En ja hoor.... 501 GBP geboden. Damn! Gelukkig kun je je bod intrekken. Dit komt wel in je feedback te staan, maar ja..
Bod intrekken in de laatste 24 uur kan alleen binnen een uur..

Het blijft opletten! :)

Back