melodyne vraagje

olaf

Ouwe rot
Ja, heel fijn dat je een manual van zo'n 130 pagina's bij melodyne krijgt maar ik heb dus niet zo'n zin om m helemaal door te gaan nemen. vandaar dat ik mijn vraag hier stel: hoe krijg ik de veranderingen die ik in het edit scherm aanbreng definitief toegepast. maw hoe kom ik uit dat edit scherm terwijl de veranderingen definitief blijven. nu is het namelijk zo dat ik elke keer als ik het edit scherm verlaat ik mijn veranderingen niet meer hoor en niet als audio-file kan exporteren.

iemand suggesties (desnoods waar het in de manual staat want ik heb er toch echt al een tijdje doorheen gescanned)

Ctrl+S ?

damn duur progje is dat melodyne..1000 euro ofzo?
wil hetzelf nog een keertje kopen,echt makkelijk voor vocals

ik wou dak je kon helpen maar heb dat progje helaas niet

Origineel geplaatst door Shivah
damn duur progje is dat melodyne..1000 euro ofzo?
wil hetzelf nog een keertje kopen,echt makkelijk voor vocals

ik wou dak je kon helpen maar heb dat progje helaas niet

lijkt me niet helemaal ok, als je dus van sherm verandert zijn je aanpassingen weer weg. ik weet niet beter eigenlijk dat het gewoon blijft. tja 130 pagina's? heb je morgen wat te doen:)

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
RTFM Better! ;)

Sorry, moest ff.:biertje:

ja, ja, ja... ik heb m gelezen en inderdaad niet goed genoeg maar ik kom er ff niet uit. ik begrijp dat je eerst je melodie moet definieren en de definitie moet checken omdat melodyne hiermee gaat rekenen en dat je na dit definieerproces kunt gaan editten. nu heb ik inmiddels gedefinieerd en de definitie gechecked. dit kan ik dan saven inderdaad maar nu wil gaan editten en ik snap niet hoe ik daar kom....

anyone??:kimono:

zou ik eens bij iemand die dit programma gebruikt langs kunnen komen om te kijken wat allemaal mogelijk is. ik wil m namelijk volledig benutten?

thenx alvast

:okdan:

Misschien wel handig om te verklappen wel deel van .nl je onveilig maakt. ;)

Hey Olaf,

En ?
Heb je het antwoord al gevonden ?
Ik was juist ook bezig aan het klooien met Melodyne (1.5.2), maar zoals je zegt ...
Die veranderingen die worden nie toegepast ofzo ...
IK WORD ER ECHT ZOT VAN !!!!!!!!!!!

Het is een goed programma, maar twerkt nie vlot genoeg ... Volgens mij zijn het nog bugs ofzo .. nie ?

Ik heb een stem in geladen
- Dan klik ik eerst op define melody
- Vervolgens Edit definition
(So far so good)
- Dan klik ik op pitch assignments (je krijgt dan van die blauwe kadertjes die je dan kan slepen om de pitch te veranderen)
Hier heb je dan zo een cher effect
- Verder klik ik dan op center pitch als ik vind dat alles goed staat en dan heb ik eigenlijk het goede resultaat.

Als ik dan op bv. het pijltje terug klik, verdwijnen de blauwe kadertjes en verspringt alles terug naar zijn originele
waarde ... ook al heb ik 1000 x op save geduwd of CTRL+S

Ik snap het nie en van de manual word je ook al nie veel wijzer ... :confused:

Origineel geplaatst door olaf
zou ik eens bij iemand die dit programma gebruikt langs kunnen komen om te kijken wat allemaal mogelijk is. ik wil m namelijk volledig benutten?

thenx alvast

:okdan:

Als je naar spanje wilt heb ik wel een leuk adresje voor je in de costa brava:D

Maar zonder dollen die spaanse vriend gebruikt melodyne om 1 v die beroemde tenors die met pavarotti vaak samen werkt
zn stem op enkele plekken te corrigeren.

Ongelooflijk wat je daar mee kunt doen.

Dubbel klikken op de waveform als je wilt gaan editten.
Na editten exporteren.
Eigenlijk het gewone spul. Bij mij werkt het.

gr. Tom

Back