Erazotropa
Incubating Cell
Echt vet deze VST...
Moest ik nog ff zeggen
Moest ik nog ff zeggen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door olafmol
en waarom zou er een 3e LFO zijn die onzichtbaar is???

Origineel geplaatst door Rutger
Ik weet denk ik al wat het is... er zit een 3e LFO op die onzichtbaar en niet manipuleerbaar is, dus valt er niets aan te doen helaas![]()
daarvan ga je

Ik heb nu al een tijdje v1.6 en vind 'm tot nu toe qua sound de beste soft synth... Alleen zit er in het hoog echt iets niet goed. Als ik 8 dezelfde noten achter elkaar afspeel dan zijn er willekeurig een aantal met meer of minder hoog. Dat maakt het gewoon onmogelijk om hiermee een nummer uit te brengen.
p.s. misschien dat ik iets verkeerd heb ingesteld, maar dat betwijfel ik... Ik krijg gewoon geen constante zuivere hoge toon in mijn lead... (zie hieronder hoe ik 'm heb ingesteld)
![]()
Origineel geplaatst door htf99
random crashes van Cubase SX 2.... problemen met het laden van Cubse SX 1.06 projects met SUPERWAVEP8 v1.4 tracks.
Meer mensen met de problemen, en dan met name de eerste?

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Als je over high-end DA-convertors beschikt dan klinkt deze VST gewoon super ! (dat geldt dan ook voor elke andere plug)
Hiermee worden alle JP8000 /JP8080 bezitters helaas zwaar te kakken gezet ! (begin die dingen alvast te verkopen voor het te laat is...)
En heren JP-bezitters, kom nou niet mekkeren dat het toch niet helemaal hetzelfde is, want dat is het volgens mijn superflappen aan mijn hoofd wel !
Op de SF homepage staat een thread waar NI zijn trouwste gebruikers beloond (ik heb eens even heel hard moeten lachen) met een demo-versie van één of andere (blijkbaar) waardeloze plug.
Met de Superwave wordt hier nogmaals bewezen dat goeie soft niet duur of zelfs gratis kan zijn.
Ik heb de ontwerper dan ook via mail persoonlijk bedankt.
En tot slot : beweren dat dit een 'trance' synth is is een beetje dom. Trance synths bestaan niet. Het is gewoon een goeie all-round VST plug die door zijn presets een evenwaardige vervanger is van de Roland JP8000.
Opnieuw een goed voorbeeld hoe goed opletten het wordt als je centen gaat investeren in hardware synths !
Happy 2004 !

Ik ben niet eens een JP8000 / JP8080 bezitter en ik mekker al dat het niet helemaal hetzelfde is!!
Wil wel eens 1 uitgebracht nummer horen die met deze VST synth is gemaakt, dat kan namelijk nooit tenzij je tevreden bent met de eerder door mij geconstateerde probleem in het hoog.![]()