metatron
Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Ben verplan een TR 909 aan te schaffen maar nou heb ik eens wat gehoord over verschilende serienummers en zo en dat je bepaalde beter niet kan nemen. Weet iemand hier wat van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hier heb je wel iets aan
http://images.google.nl/imgres?imgu...art=20&svnum=10&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sOrigineel geplaatst door marcuuu
Welk nummer kan je krijgen ?![]()

Origineel geplaatst door BasicSystem
Heeft iemand deze mod wel eens uitgevoerd ?
Origineel geplaatst door metatron
Ben verplan een TR 909 aan te schaffen maar nou heb ik eens wat gehoord over verschilende serienummers en zo en dat je bepaalde beter niet kan nemen. Weet iemand hier wat van.
Origineel geplaatst door metatron
Dat weet ik niet maar geloof ergens in het eind, ga hem kopen van BasicSystem.
![]()
Origineel geplaatst door dione
men heeft mij verteld dat je moet kijken naar het afdekplaatje van de batterij ( onderop de tr909 )....als die van plastic is,is het een te oude.....als die van ijzer is,heb je een goeie....
Origineel geplaatst door matrixxx
onzin ik heb hier nog een los afdek plaatje liggen met een orginele kleur stikker erop en die stikker wil nog wel eens snel loslaten waardoor je een zilver plaatje krijgt

Origineel geplaatst door BasicSystem
:confused: :confused:
De warmte he...........
Maar Meta bedoelde mij natuurlijk. Nummer 438304, ongemod, met metalen klepje, heeft inmiddels een nieuw baasje gevonden. 
Origineel geplaatst door dione
uhm....en wat zegt dat dan ???:confused:
afijn...ik heb het ook maar gehoord van iemand die zowel een oude als een nieuwe heeft gehad...![]()