Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door endonyx
denk dat de k-station/ks4 de directe concurent van de ion is....

Origineel geplaatst door fuse
Tsja het ding is gewoon oer en oerlelijk.
Origineel geplaatst door olafmol
maarre..die filter types: kan je heel goed de verschillen horen, of is het heel subtiel allemaal?
Origineel geplaatst door Pim
Ik kan me voorstellen dat voor sommige mensen het uiterlijk van een synth doorslaggevend is... Voor mij is maar één ding belangrijk: sound.
Origineel geplaatst door Mike-E
Dit doet op de foto al cheap aan, dus ben bang dat het apparaat qua degelijkheid niet echt uit blinkt.

Origineel geplaatst door Pim
Dat kun je nooit via een foto beoordelen. Hij is juist erg degelijk gebouwd! Potmeters zitten niet alleen op de printplaat gemonteerd maar ook aan de behuizing. De kast is van metaal.
Hij voelt degelijker aan dan bijvoorbeeld mijn Jupiter 6. (die in zeer goede staat verkeert) Uiteindelijk denk ik dat weinig mensen 'm niet mooi vinden. Deze synth is misschien niet zo fotogeniek als ik dacht...![]()

Vintage Demo is vetttt 
Origineel geplaatst door GREENSKiN
Wat me opviel in 't demo MP3tje van Pim: Op 2:45 komt er een filterend geluidje voorbij, dan hoor ik harde clipping. Komt dat door de opname, of kwam dat zo uit de synth? Want das niet echt lekker...

Origineel geplaatst door endonyx
denk dat de k-station/ks4 de directe concurent van de ion is....
Dus het enige revolutionaire apparaat vind jij een moderne versie van een apparaat uit 1984? Dat klopt niet. Het enige revolutionaire aan de Hartman is volgens mij zijn prijs / kwaliteit verhouding.Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Het enige revolutionaire apparaat waar men (sinds de Axcel Resynthesizer uit 1984) de laatste tijd is mee komen aanzetten is de Hartman Neuron.

Origineel geplaatst door fuse
En ik verwacht ieder moment een freeware versie wat hier op lijkt van een of andere wiskunde student die het voor de lol maar gratis als VSTi op z'n homesite heeft gezet.![]()