25 jaar house muziek in de 3fm freaknacht

plastic dreams is overrated... zo'n quasi jaren 60 orgel patroontje na willen spelen en dat allemaal ook nog zwaar uit de maat... saaie plaat...
Of toen 'urban' in was onder de jeugd. Nu is dance weer wat hotter en vaart hij een beetje die kant op.
ah, een beetje wat Robin Albers destijds deed met de switch van swingbeat naar house? :D

robin albers had genoeg connecties om zn boerekoolhouse aan de man te brengen..
net als wessel van diepen met zn smaakvolle en diepzinnige vengaboys :r

robin albers had genoeg connecties om zn boerekoolhouse aan de man te brengen..
net als wessel van diepen met zn smaakvolle en diepzinnige vengaboys :r

Ken het andere werk van robin albers niet, maar vind Plastic Dreams toch wel iets stuwends hebben. Dus wat mij betreft niet direct boerenkoolhouse.

En Wessel van Diepen.. wahahahahah. heb hem 1 keer horen draaien en dat letterlijk elk plaatje een troffel-break. Echt de meest komische 'set' die ik ooit heb mogen aanschouwen. Miste alleen nog het kermis stemmetje van komtiekomtiekomtie trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrooffffel.

plastic dreams is overrated... zo'n quasi jaren 60 orgel patroontje na willen spelen en dat allemaal ook nog zwaar uit de maat... saaie plaat...

Wacht even, die melodie is dus niet door Robin Albers zelf gemaakt? ...lijkt me sterk. Of bedoel je dat hij in een bepaalde 'oubollige' stijl speelt? Hoe dan ook, hij doet dat dan verdomd goed.

ik heb zelf van quazar nog 3 cd's uit begin 90s :)

vet das toch ff op een andere manier naar luisteren :okdan:

"boerenkoolhouse" whahaha

wat een vet topic heuuurlijk :baco:

Vengaboys vs Abba welke was t toch ook alweer shit ben m kwijt :stupid

Nee, je zegt het niet krom. Je geeft precies hét punt aan waarom ik het zo'n classic vind!

destijds had ik heel ff een "hey, geinig" moment maar dat zal wel zijn geweest in vergelijk met allerhande andere meuk dat toendertijd als paddestoelen uit de grond schoten dat aanzienlijk slechter was... het is herkenbaar maar heeft de houdbaarheidsdatum toch wel flink overschreden... wat mij betreft...

Ieder zijn ding natuurlijk, de combinatie met zijn radioshow toen is denk ik de reden dat het me nog steeds zo pakt.

Hier house, frieknacht :D

Laatst gewijzigd:
Rot voor je. Thunderdome had veel eerder moeten sterven. Stom poppetje op je arm laten zetten, voor eeuwig. Er zij al mensen met een Planet Rose tatoo... erg toch?

En verder... Go bang en RRS hebben me toch wat teringherrie op plaat geperst, niet normaal. 90% is echt rommel.

Die Quazar plaat is trouwens wel vet. Kleine link van inspiratie tussen Front242 was er wel.

ik vind thunderdome muziek ook gewoon eng

Back